BasBQ
Beef en Steak

Vlees van 12 jaar

 
 

bjozee

Sprokkelaar
Berichten
27
Ik heb vandaag een doos spareribs gekocht bij de Sligro. Toen ik thuiskwam zag ik op het etiket , dat deels was afgeplakt, dat het varken in 2009 is geslacht in Duitsland. Nu heb ik wel eerder gehoord dat je vlees, mits goed ingevroren, lang kunt bewaren, maar dit is wel heel lang of niet? Is dit gebruikelijk?
 
Ik vermoed eerder dat het een sticker/drukfout is dan dat het vlees daadwerkelijk al 12 jaar in de vriezer ligt. Maar toch zou ik eerder teruggaan naar de sligro en het omruilen dan het uitproberen.
 
Ik zou ook even teruggaan..... voor 12 jaar in de vriezer heb je minimaal teveel betaald 😉
 
toen ik de titel las, zat ik direct met mijn gedacht bij een gedroogde achterhesp van 12 jaar ofzo, dat zou pas cool zijn, eetbaar? betwijfel het, was daarom nieuwsgierig om te lezen.
 
Je kent wellicht het verhaal van de mammoeten die in de permafrost zijn gevonden.
De honden en zelf enkele mensen zouden er een goed maaltje aan hebben gehad.
Broodje aap, dat is het enige dat ze evt. hebben gegeten.
Het vlees begint bij ontdooien meteen zijn structuur te verliezen en veranderd in een onwelriekende massa...:(
 
toen ik de titel las, zat ik direct met mijn gedacht bij een gedroogde achterhesp van 12 jaar ofzo, dat zou pas cool zijn, eetbaar? betwijfel het, was daarom nieuwsgierig om te lezen.
Ik dacht ff door te klikken om te zien of het een speciale delicatesse was :ROFLMAO:
 
He jammer, weer blij gemaakt met de bekende , 12jr ingevroren , dooie mus...🤣🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Ik moest meteen aan een lekkere wijn of versterkte wijn denken. Zou het vlees ook op eiken houten vat gelegen hebben? 😜 Gelukkig ging het om een foutje
 
Terug
Bovenaan Onderaan