BasBQ
Beef en Steak

Verjaardagsfeestje

Mark vos

Tondelzoeker
Berichten
7
Goedemorgen allemaal,

Komend weekend hebben wij een feestje, omdat onze dochter jarig is. Hebben jullie nog leuke recepten die niet te lang duren om te maken? Kaas en worst gaat m niet worden met deze temperaturen. Ik wilde sowieso kleine MOINKBALLS maken.

Gr. Mark
 
Zelf maak ik regelmatig in bier gepekelde chicken wings. Op zich niet veel werk aan, maar je moet er wel al op voorhand mee bezig zijn. 2u pekelen, daarna afspoelen en voorzien van dry rub en dan op een rekje in de koelkast laten drogen. Q op 150° indirect een half uurtje roken en daarna voorzien van een wet rub en nog afgrillen.
 
Zelf maak ik regelmatig in bier gepekelde chicken wings. Op zich niet veel werk aan, maar je moet er wel al op voorhand mee bezig zijn. 2u pekelen, daarna afspoelen en voorzien van dry rub en dan op een rekje in de koelkast laten drogen. Q op 150° indirect een half uurtje roken en daarna voorzien van een wet rub en nog afgrillen.

Thanks dat is wel een lekker idee!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Simpele beenhammetjes van de super met een honing mosterd dressing. Roken op kersen/pruimen. Volplempen dat rooster samen met de vleugeltjes heb je voldoende lekkers😋
 
Saté of yakitori achtig iets met vlees aan een stok. Snel en altijd lekker.

Country style ribs (voorbereiden en opwarmen)

[mention]Zzzjon [/mention] had laatst in de borrel en bites fotowedstrijd iets in tortilla’s gerold, kon t zo snel niet vinden, maar dat was ook een geweldig hapje voor een feest.

Diverse kippenvleugel recepten te vinden hier. De Koreaanse is hier een van de favorieten. Ook de dressing van mijn Yuzu kosho yakitori doet t goed op kipvleugels

Zalmbonnons ook altijd goed

Ach, biertje d’r bij en gewoon maken wat je lekker vind.
 
Saté of yakitori achtig iets met vlees aan een stok. Snel en altijd lekker.

Country style ribs (voorbereiden en opwarmen)

[mention]Zzzjon [/mention] had laatst in de borrel en bites fotowedstrijd iets in tortilla’s gerold, kon t zo snel niet vinden, maar dat was ook een geweldig hapje voor een feest.

Diverse kippenvleugel recepten te vinden hier. De Koreaanse is hier een van de favorieten. Ook de dressing van mijn Yuzu kosho yakitori doet t goed op kipvleugels

Zalmbonnons ook altijd goed

Ach, biertje d’r bij en gewoon maken wat je lekker vind.

Thanks! Dat zijn aardig wat ideeën om te bekijken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Saté of yakitori achtig iets met vlees aan een stok. Snel en altijd lekker.

Country style ribs (voorbereiden en opwarmen)

[mention]Zzzjon [/mention] had laatst in de borrel en bites fotowedstrijd iets in tortilla’s gerold, kon t zo snel niet vinden, maar dat was ook een geweldig hapje voor een feest.

Diverse kippenvleugel recepten te vinden hier. De Koreaanse is hier een van de favorieten. Ook de dressing van mijn Yuzu kosho yakitori doet t goed op kipvleugels

Zalmbonnons ook altijd goed

Ach, biertje d’r bij en gewoon maken wat je lekker vind.

Met een biertje is t al snel goed haha! Bedankt voor de ideeën.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Saté of yakitori achtig iets met vlees aan een stok. Snel en altijd lekker.

Country style ribs (voorbereiden en opwarmen)

[mention]Zzzjon [/mention] had laatst in de borrel en bites fotowedstrijd iets in tortilla’s gerold, kon t zo snel niet vinden, maar dat was ook een geweldig hapje voor een feest.

Diverse kippenvleugel recepten te vinden hier. De Koreaanse is hier een van de favorieten. Ook de dressing van mijn Yuzu kosho yakitori doet t goed op kipvleugels

Zalmbonnons ook altijd goed

Ach, biertje d’r bij en gewoon maken wat je lekker vind.

Dat was deze;


En vooral niet te gek doen, lekker chickenwings, beenhammetje, MOINKballs, kleine broodjes hamburger(sliders) enz enz.

Dat is allemaal wel te behappen op de dag zelf.
Ervaring leert dat je ook met je gasten zult moeten kletsen en dat je niet de hele middag achter de Q kunt staan.

Krijg er al helemaal zin in. 😋😋
 
hoisin-kippenvleugels

Deze zijn erg lekker en gemakkelijk te maken. Knapperig ook en daar houdt iedereen wel van ;)
 
Dat was deze;


En vooral niet te gek doen, lekker chickenwings, beenhammetje, MOINKballs, kleine broodjes hamburger(sliders) enz enz.

Dat is allemaal wel te behappen op de dag zelf.
Ervaring leert dat je ook met je gasten zult moeten kletsen en dat je niet de hele middag achter de Q kunt staan.

Krijg er al helemaal zin in.

Die tortilla’s zien er echt goed uit! Thanks!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan