Beef en Steak

Verjaardags pulled pork vraag

Nog Gefeliciteerd!
Mooi dat alles gelukt is, de broodjes PP zien er goed gevuld uit :love:
En dan ook nog eens 100+ bitterballen kunnen maken 🥳 daar kun je nog een feestje mee bouwen 😂

Nou de broodjes pulled pork was een succes hoor.
Bekijk bijlage 88464
8kg in totaal.
Bekijk bijlage 88465
Hierbij was salade en een augurk en bouwen maar.
Bekijk bijlage 88466
Van de overgebleven pulled pork weer bitterballen gedraaid. Dit waren er maar een magere 100+😅
Bekijk bijlage 88467
Bekijk bijlage 88468
Ja man! Dit ziet er echt uit als een feestje 😍

100+ PP bitterballen 🤩 man man… wat was het gewicht van je PP bitterballen? Ik maak ze regelmatig maar ben tot de conclusie gekomen na ontelbare bitterballen draaien dat 40gram een mooie gewicht is 🤗

100+ PP bitterballen 🤩 man man… wat was het gewicht van je PP bitterballen? Ik maak ze regelmatig maar ben tot de conclusie gekomen na ontelbare bitterballen draaien dat 40gram een mooie gewicht is 🤗
Ik heb werkelijkwaar geen idee. Maar een beetje op gevoel ballen gedraaid. Maar 1 ding is zeker. Ze zijn goed gevuld met vlees

Een te grote bitterbal is lastiger te frituren is idd ook mijn ervaring......😊
Buitenkant sneller te bruin en binnen nog niet warm genoeg als de bal te groot wordt.
Dor iets koeler te zitten kom je er ook wel weer maar die 40 gram is echt een mooi maatje.

Terug
Bovenaan Onderaan