BasBQ
Beef en Steak

Verjaardag

 
 

Boel0037

Pitmaster
Berichten
960
Onze oudste zoon was vrijdag jarig, werd al weer 8 en dus reden voor een feestje.

Vanavond de voorbereidingen getroffen.
3kg MOINKS, 3 kg spiffs en 4 kg danbras sat?. Was best wel wat werk dus de volgende worst sessie is een weekje uitgesteld. ;)

Zal morgen even een foto van het eind resultaat uploaden anders is het niet gebeurd ;)

null_zps316896c3.jpg
 
Gefeliciteerd met je zoon ! Ik schat een gast of 30-40 gezien je hoeveelheden  ;D
 
Ik zeg hiep hiep en hoera!
 
Gelukkig komen er niet zo veel gezien de hoeveelheid vlees. ;D
 
lekker hoor, daar moet je wel een aantal mensen van te eten kunnen geven.
gefelicteerd met je "grote" zoon  ;)
 
Gefeliciteerd, dat het een mooie dag mag worden. Leuk dat er forum gerechten op het menu staan!
 
Gefeliciteerd, succes en eet smakelijk samen ;D
 
met die hoeveelheden is het hele genootschap ook uitgenodigd? ;)
 
Lekker met je hobby bezig en iedereen blij, hoe goed kan je het hebben. Gefeliciteerd!
 
Bedankt allemaal, gaat zeker lukken, we wachten nog even op het zonnetje maar die komt eraan.
 
Gefeliciteerd en met eten gaat het helemaal goed komen!
Je verpest je gasten wel voor het leven, want iets minders zullen ze in de toekomst niet meer accepteren :)
 
Hoop dat de zon gekomen is, gaat al weer bijna onder ;-)

Boel0037 zei:
Bedankt allemaal, gaat zeker lukken, we wachten nog even op het zonnetje maar die komt eraan.
 
beetje aan de late kant maar alsnog van harte met je zoon, ziet er allemaal goed uit
 
@ allemaal het is helaas niet gebeurd want ik kan geen foto's laten zien als alleen van de geregen sat?.
Ik ben gaan q- enen voor ik het wist stonden we af te wassen op te ruimen. Dus nog maar een keer plannen voor de foto's.
null_zps7667635d.jpg

 
Terug
Bovenaan Onderaan