Dit gerechtje hebben wij al verschillende malen gegeten. Maar heb ik nog niet eerder volledig op de Q gemaakt en op foto vast gelegd. Mede door SandyMan werd ik laatst getriggerd om dit eens te doen

Dus eerst een biertje gaan drinken (TNX Sander voor de tip) vervolgens aan de slag gegaan. Het was immers lekker weer.
Dus daar gaan we dan. Ingrediënten zijn vrij simpel.
Vegetarisch gehakt (soja hehakt)
2 grote tomaten
Paprika
Grote ui
2 tenen knoflook
1 blikje Kidneybonen
1 klein blikje mais
Zak Nacho’s.
Geraspte kaas
Zout
Picadillo kruiden (ik gebruikte die van Jonnie Boer)
Alle groentes klein maken. Kaas raspen En alles klaar zetten voor in de pan.
Even lekker in de heksenketel roeren. Eerst soja gehakt, ui, knoflook en paprika aanzetten. Picadillo kruiden en zout toevoegen naar smaak. Daarna de rest er bij. En dat even laten pruttelen.
Ovenschaaltje vullen met Nacho’s ruimte laten in het midden voor de mix. Schaal vullen. Wat kaas er over strooien. En ovenschaal de BBQ in voor 5-10min totdat de kaas mooi gesmolten is.
Schaaltje kon op tafel. Dat ziet er al heerlijk uit. De kindjes zijn ook door het dolle heen. We eten immers chips als avond eten. Dus papa kon met gerust hart nog een biertje los maken en lekker gaan genieten
Heerlijk maaltje zo. Lekker voor de warme zomer avond. Eventueel wat zure room en een pepertje uit het zuur er bij om het af te maken.
Bedankt voor het kijken/lezen
Bram.
En ik zie dat de vegetarische bbq goed gaat..

Dus eerst een biertje gaan drinken (TNX Sander voor de tip) vervolgens aan de slag gegaan. Het was immers lekker weer.
Dus daar gaan we dan. Ingrediënten zijn vrij simpel.
Vegetarisch gehakt (soja hehakt)
2 grote tomaten
Paprika
Grote ui
2 tenen knoflook
1 blikje Kidneybonen
1 klein blikje mais
Zak Nacho’s.
Geraspte kaas
Zout
Picadillo kruiden (ik gebruikte die van Jonnie Boer)
Alle groentes klein maken. Kaas raspen En alles klaar zetten voor in de pan.
Even lekker in de heksenketel roeren. Eerst soja gehakt, ui, knoflook en paprika aanzetten. Picadillo kruiden en zout toevoegen naar smaak. Daarna de rest er bij. En dat even laten pruttelen.
Ovenschaaltje vullen met Nacho’s ruimte laten in het midden voor de mix. Schaal vullen. Wat kaas er over strooien. En ovenschaal de BBQ in voor 5-10min totdat de kaas mooi gesmolten is.
Schaaltje kon op tafel. Dat ziet er al heerlijk uit. De kindjes zijn ook door het dolle heen. We eten immers chips als avond eten. Dus papa kon met gerust hart nog een biertje los maken en lekker gaan genieten
Heerlijk maaltje zo. Lekker voor de warme zomer avond. Eventueel wat zure room en een pepertje uit het zuur er bij om het af te maken.
Bedankt voor het kijken/lezen
Bram.