BasBQ
Beef en Steak

Veel Pulled Pork en "tussendoortjes"

 
 
 

Emvdvee

Sprokkelaar
Berichten
32
Onlangs werd duidelijk dat onze ( 3 vrienden) PP voorraad ernstig minimaal was geworden.
Plannen werden gemaakt voor een flinke PP dag. Andere mensen vonden het wel prettig dat we dat gingen doen en bestelden ook een PP. De teller bleef bij 9x PP met een totaal gewicht van 22 kilogram....

Avond van tevoren ge?njecteerd en in de rub gezet ( Southern Succor Rub)


Afgelopen zondag om 07:15 uur ging de fik erin. Gezien de hoeveelheid twee BBQ's gebruikt: een Weber Smokey Mountain en een Oklahoma Joe.


En wanneer je zo vroeg begint, heb je best wat tijd over voor een goed gesprek..... Je kan die tijd ook gewoon nuttig gebruiken door nog een andere BBQ aan te knallen en de hele dag door wat lekkere dingetjes te maken en te eten :D

Gehakt met bacon:


Longhaas ( in het kader van vergeten vleesgerechten...)


Lamsrack:


Coquilles:


Moink Balls:



Maar uiteindelijk ging het toch om de Pulled Pork:





Was weer een TOPDAG!
 
dat is een beste berg pp
 
Blijdenberg zei:
Ziet er fantastisch uit. Hoe lang heeft de pp erop gelegen?

Op de WSM 10 uur, op de Smokey Mountain tegen de 12 uren. WSM was beter op temperatuur te houden en bleef heel mooi constant. Wat ik wel opvallend vond was dat de zone op beide BBQ's tegelijkertijd gaande was terwijl de kerntemperatuur verschillend was op de BBQ's.
 
Prachtig zeg, wat een lading vlees haha! Mooi, zo'n BBQPitboys mes. Die heb ik vorig jaar kado gedaan aan iemand, had ik eigenlijk zelf ook moeten bestellen.
22 kilo pulled pork, lol.
 
Lekker allemaal, gefeliciteerd met je Knorretje.
 
Gefeliciteerd met KNOR, mooie reportage!
 
Goeiemorgen wat een berg. Proficiat met je Oink
 
22 kilo.....heeeelllppppp  :)
Doet me aan Hollebollegijs denken die zich door een berg pulled porc eet om in luilekkerland te komen.
 
Zo z?g, jullie zijn goed bezig geweest  B-)
Wat een berg vlees zeg........heerlijk  :)
Mooi om te zien.

Mac
 
Ik zie het al.....geen sonja bakker dag  :blush:
 
Terug
Bovenaan Onderaan