Onlangs veel bezig met de Steven&Me sessies. Twee die eruit sprongen en eentje mag vandaag weer. Voor de verandering vroeg naar huis en eerst de pork chops in de marinade zetten. Uiteraard ook van deze sessie even foto's maken. 
Alles verzameld, paar dingen ontbreken,... zout/peper/whisky, maar zit er allemaal in hoor!
Stukken vlees,.. vorige vond ik nog net iets te dun. Dus dit keer mee gekeken bij het snijden. "Doe nog maar iets dikker,.... nee nog een beetje,... toch nog iets erbij, doe maar!" 

2014-08-22 Varkenskarbonades in Whisky pekel 01 by Bidle, on Flickr

2014-08-22 Varkenskarbonades in Whisky pekel 03 by Bidle, on Flickr

2014-08-22 Varkenskarbonades in Whisky pekel 04 by Bidle, on Flickr
Marinade klaar en netjes allemaal per zakje verpakt. Ze zouden maar eens aan elkaar gaan plakken,... en dat niet overal de marinade goed bijkomt. Beetje onzinnig, maar wel leuk en mooi!
Die marinade ruikt echt geweldig,... als ze er een eu de toilette van maken, zou ik hem zo maar op doen. B-)

2014-08-22 Varkenskarbonades in Whisky pekel 05 by Bidle, on Flickr

2014-08-22 Varkenskarbonades in Whisky pekel 06 by Bidle, on Flickr
Wordt vervolgd!

Alles verzameld, paar dingen ontbreken,... zout/peper/whisky, maar zit er allemaal in hoor!

2014-08-22 Varkenskarbonades in Whisky pekel 01 by Bidle, on Flickr

2014-08-22 Varkenskarbonades in Whisky pekel 03 by Bidle, on Flickr

2014-08-22 Varkenskarbonades in Whisky pekel 04 by Bidle, on Flickr
Marinade klaar en netjes allemaal per zakje verpakt. Ze zouden maar eens aan elkaar gaan plakken,... en dat niet overal de marinade goed bijkomt. Beetje onzinnig, maar wel leuk en mooi!

Die marinade ruikt echt geweldig,... als ze er een eu de toilette van maken, zou ik hem zo maar op doen. B-)

2014-08-22 Varkenskarbonades in Whisky pekel 05 by Bidle, on Flickr

2014-08-22 Varkenskarbonades in Whisky pekel 06 by Bidle, on Flickr
Wordt vervolgd!