BasBQ
Beef en Steak

Vandaag voor het eerst beer can chicken gemaakt

 
 
 

Cesco

Sprokkelaar
Berichten
28
Vandaag moest er dan toch maar eens van komen,beer can chicken gemaakt
Na wat rommelen om de temperatuur op de weber om controle te krijgen Blijf deze maar constant 160°
en wat was hij mals en sappig echt heerlijk
En er is niets van over alles op

ps hebben jullie nog tips voor rub’s waar niet veel zout in zit

6FCE61CA-97DA-4162-BBE9-37AACF891344.jpeg


AB4D54E5-E549-4B82-A84E-4AF27017C28A.jpeg


24BCEE9F-6264-4AAE-BD53-2E0823475EBC.jpeg


4B514D88-8B66-4EC1-8DE5-5C7666661660.jpeg


1B2FFB85-CA15-4281-BB57-9DE4106FC9EF.jpeg


5A476127-4B47-411E-A72C-F541E1058A6B.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je tokkie! En ik weet wel zo'n rub hoor ;)
 
Ik verkoop zelf niet en mag hier ook geen reclame maken :ROFLMAO: Maar veel van die Amerikaanse rubs zijn aan de hartige kant.
 
De noskos rubs die ik heb vind ik uitstekend en met weinig zout. Soms zout ik nog wat na maar dat is beter dan te zout.
 
Ik verkoop zelf niet en mag hier ook geen reclame maken :ROFLMAO: Maar veel van die Amerikaanse rubs zijn aan de hartige kant.
Daar was ik ook al achter maar zonder reclame te maken ik weet waar ik de kan bestellen maar kopen bij de bron is altijd beter 😉
 
Ik ben gestopt met particuliere verkoop omdat het gewoon teveel werd allemaal. Dus alles loopt via de verkooppunten. Bijvoorbeeld de twee forumsponsors, kun je gewoon meerdere dingen steunen in één keer 😂
 
Ik ben gestopt met particuliere verkoop omdat het gewoon teveel werd allemaal. Dus alles loopt via de verkooppunten. Bijvoorbeeld de twee forumsponsors, kun je gewoon meerdere dingen steunen in één keer 😂
Ga ik ze daar bestellen 👍🏻
 
Lekker kippie hoor, gefeliciteerd met je tokkie

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
Kippie ziet er mooi uit en gemaakt zo te lezen 👍🏻

Je zou nog aardappelstukjes / groenten bij het kippie in de schaal erbij kunnen doen 😉
 
Lekker kippie gefeliciteerd met je tokkie en je rub kan je toch zelf maken dan kan je ook de hoeveelheid zout naar wens aanpassen.
Er staan er verschillende op de site van Noskos of anders even op het internet spitten.
 
Laatst bewerkt:
Lekker kippie gefeliciteerd met je knor en je rub kan je toch zelf maken dan kan je ook de hoeveelheid zout naar wens aanpassen.
Er staan er verschillende op de site van Noskos of anders even op het internet spitten.

@Hans een kippie en knor zijn toch echt 2 verschillen de dingen 🤪

Gefeliciteerd met je Tok 🥳 dat is een zeer smakelijk kippie geworden (y)
 
Da's een lekker kippetje geworden, ziet er prima uit!
Gefeliciteerd met je tokkie!
 
@Jet , Je hebt helemaal gelijk natuurlijk smaakt ook heel anders ☺️ 't was een slip van de pen zullen we maar denken :cry: ik heb het even verandert. dank voor je waarschuwing. Ik heb ook wel eens de rub voor varkensvlees gebruikt voor een kip dat was ook niet zo'n succes.:oops: maar da's een ander verhaal.
 
Wederom een mooie kip. Proficiat met de wel verdiende tokkie award.
 
Gefeliciteerd met je tok!
Ik vind de kruiden van noskos ook prettig in gebruik.
Je kan ook die van Jonnieboer vinden in de ah, die zijn over het algemeen zoutloos. Maar dan zoek je de kruiden op smaak, bij noskos is het handig dat hij gewoon kruiden per gerecht maakt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan