BasBQ
Beef en Steak

Vandaag aardappelpannetje

 
 
 

henny

Gemarineerd
Berichten
1.215
001-17.jpg


Lekker veel spek



003-8.jpg


Ik heb gekozen voor Indian Curry gekruide schijfjes

004-7.jpg


Italiaanse kaas gekozen, Parmagiano Reggiano

005-6.jpg


Room er over heen

006-5.jpg


ready to cook

008.jpg


Klaar na 2,15 uur

009-1.jpg


En aanvallen maar ;)
 
Lekker h? :) Had hem hier vandaag ook. Je pannetje mag nog wel wat zwarter worden trouwens, hij is nog wat aan de lichte kant.
 
Dat doet aan de smaak niets af, maar wel aan de kwaliteit van je seasoning ;) Je hebt nu een hele dunne laag die vrij kwetsbaar is en dus ook kans op roesten....
 
Nope had het over je gietijzer :D
 
Lang leve de misverstanden, whoehaa!

Ziet er wel altijd lekker uit dat aardappelpannetje, ik krijg van de week skillets, dan moet het er ook eens van komen...
 
Wat een heerlijk pannetje heb je gemaakt.
 
lekker pannetje Henny, je hebt lef om gelijk te experimenteren met anders oort kaas en gekruide aardappeljes.

Dominique zei:
Lang leve de misverstanden, whoehaa!

Ziet er wel altijd lekker uit dat aardappelpannetje, ik krijg van de week skillets, dan moet het er ook eens van komen...
o ja Dominique?  ;)
 
ziet er weer heerlijk uit altijd lekker zo,n pannetje
 
Leo zei:
lekker pannetje Henny, je hebt lef om gelijk te experimenteren met anders oort kaas en gekruide aardappeljes.

Dominique zei:
Lang leve de misverstanden, whoehaa!

Ziet er wel altijd lekker uit dat aardappelpannetje, ik krijg van de week skillets, dan moet het er ook eens van komen...
o ja Dominique?  ;)

Ok, meteen beetje goede wil krijg ik eventueel van de week mijn skillets, zo goed? Mafketel.... ;) moet ik al koffiekoeken gaan kopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan