BasBQ
Beef en Steak

Vacuumeer apparaat.

Na getest te hebben met het vacuumeer apparaat van de lidl ben ik overtuigt van het gemak.
echter nu ik nieuwe zakken heb gekocht voor die van de lidl (bij de sligro) gaat het sealen niet meer van harte.

Wellicht een goed moment om over te schakelen op een beter apparaat.

Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer, er zijn er zoveel.

Kan iemand me de goede kant op sturen, graag voor/nadelen van apparaten die in het bezit zijn van forumleden.

Alvast bedankt voor de hulp.
 
haha Mike, waar ik ze kan kopen weet ik wel... maar der staan der zoveel..

ik ga dat ding zeg 1x in de twee weken gebruiken... welke neem je dan?
 
Ik zou me beperken tot 2 merken: Solis en Foodsaver. Dan heb je nog steeds veel keuze. Ik zweer zelf bij mijn Solis Easyvac, maar hier op het forum hebben een aantal mensen goede ervaringen met de Foodsaver.
 
Ik ben tevreden met mijn foodsaver, maar met de rest heb ik geen ervaring.
Met foodsaver kun je ook bakjes en vacuumpotten kopen waarmee je
weer gemakkelijk kan marineren en restjes opslaan.
Ik gebruik de bakjes veel vaker dan de zakken.
 
Zelf heb ik een foodsaver en ben daar tevreden over, maar ik denk dat die solis ook goed is. Even opletten of ze dezelfde mogelijkheden hebben, dat hangt af van het model.
Overigens heb ik voor op de volkstuin ook zo'n goedkope van de lidl en die doet het bij mij goed (maar heeft minder mogelijkheden dan de foodsaver die dus echt beter is).
Heb je trouwens wel de goede zakken gekocht bij de sligro? Als je gladde zakken hebt dan doen die het niet goed, je moet zakken hebben met ribbeltjes (structuur heet dat).
 
Heb zelf de foodsaver 2860 , Bevalt prima en werkt goed. Deze gekocht nav de ervaringen van andere forumleden. Goed zoeken, is af en toe voor rond de 100-125 euro aan te schaffen
 
Ben al ruim drie jaar erg blij met mijn foodsaver!
 
Was Zojuist bij de Sligro.... En die kerel heeft me toch overtuigd.. Ze hadden daar foodsaver en solis.

Dus ja.....

DSC_0024_20150321_152310_zpsgmrmjnzz.jpg
 
Heb ook de foodsaver. Prima apparaat.
 
Fijne aankoop, veel plezier er mee.
Zie dat je meteen al een houtblok hebt gevacumeerd, mooi werk  :p
 
Fijn apparaat! Hier ook alweer ruim anderhalf jaar in gebruik.
 
Jorte zei:
Fijne aankoop, veel plezier er mee.
Zie dat je meteen al een houtblok hebt gevacumeerd, mooi werk  :p

haha hij is leuk  :)
 
Dit lijkt me wel een handig toestel met die rolhouder. Ik heb een wartmann vacuum machine van bij marmelot, ik gebruik ook hun zakken en rollen. Van beiden tevreden
 
wel handig voor al die lekkere zalm he, ben jij al over gegaan tot kopen?
Yup! Ik heb een Laica PZ200 gekocht. Heel fijn advies gekregen bij Marmelot. En ik ken mezelf; als ik met een instap begin koop ik na een tijdje vaak toch een betere kwaliteit dus dat nu maar meteen gedaan. 🤭
 
Net eentje bij Lidl besteld. Hadden er 1 van 25 euro en 1 van 55 euro. Beetje online ongelezen en ze raden wel echt aan om een machine met snijder te nemen als je met rollen wilt werken. Bij zakjes maakt het niet uit maar bij rollen moet je zelf heel nauwkeurig recht kunnen afsnijden om goed te vacumeren. Een machine die kan snijden doet dit recht. De machine die ik nu nam zag er ook een heel stuk steviger uit. Dus ben benieuwd.
 
Yup! Ik heb een Laica PZ200 gekocht. Heel fijn advies gekregen bij Marmelot. En ik ken mezelf; als ik met een instap begin koop ik na een tijdje vaak toch een betere kwaliteit dus dat nu maar meteen gedaan. 🤭
Ok netjes! hoe bevalt die?
 
Terug
Bovenaan Onderaan