BasBQ
Beef en Steak

Uuni3

 
 

repel101

Vuurmaker
Berichten
64
Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen.
Meteen maar uitproberen.

Zo dat is wel hard werken. Vanmorgen eerste de boodschappen. Deeg maken, tomatensaus maken, overige ingredi?nten klaarzetten.

Uuni aansteken. De eerste keer, ik vond het best spannend.
Ondertussen in de keuken de eerste pizza voorbereiden, bodem uitrollen, saus erop, mozzarella, walnoten, kip..

Is de oven heet genoeg? Ja hij kan.
Pizza erin, even wachten, draaien, nog even wachten, weer draaien en klaar.

Op naar de volgende pizza....

Op deze manier voor Hey hele gezin pizza's gemaakt. Harde werken, uuni aan de praat houden, pizza's maken, dit moet toch op een makkelijkere manier kunnen.

In de haast geen foto's van de pizza's op het bord.
74b01fc8bc7053bf042ce51bee3aae76.jpg
ae03af618ad9fd5e10f458821fd0e8b1.jpg
 
Op temperatuur houden gaat prima, zolang je maar pellets blijft voeren....
Alleen alles bij elkaar tegelijkertijd dat is lastig...
 
Sorry voor de kick van dit topic, maar welke pellets voeren jullie je uuni? Ik zie veel verschillende soorten en nog veel meer verschillende prijzen. Zo heeft de Hornbach 14kg voor 3,99. Dit is dan wel 70% loofhout en 30% naaldhout, maakt dat nog uit? Of moet ik echt op zoek naar eikenhout?

Alle tips zijn welkom uiteraard!
 
mrwolf zei:
Sorry voor de kick van dit topic, maar welke pellets voeren jullie je uuni? Ik zie veel verschillende soorten en nog veel meer verschillende prijzen. Zo heeft de Hornbach 14kg voor 3,99. Dit is dan wel 70% loofhout en 30% naaldhout, maakt dat nog uit? Of moet ik echt op zoek naar eikenhout?

Alle tips zijn welkom uiteraard!
Dit zijn pellets voor in de kachel. Naaldhout (hars) en eten gaan niet goed samen.. daarnaast kunnen er andere ?non foodgrade? stoffen inzitten.
Het gebruik van BBQ pellets is dus aan te raden
 
Ceriel zei:
mrwolf zei:
Sorry voor de kick van dit topic, maar welke pellets voeren jullie je uuni? Ik zie veel verschillende soorten en nog veel meer verschillende prijzen. Zo heeft de Hornbach 14kg voor 3,99. Dit is dan wel 70% loofhout en 30% naaldhout, maakt dat nog uit? Of moet ik echt op zoek naar eikenhout?

Alle tips zijn welkom uiteraard!
Dit zijn pellets voor in de kachel. Naaldhout (hars) en eten gaan niet goed samen.. daarnaast kunnen er andere ?non foodgrade? stoffen inzitten.
Het gebruik van BBQ pellets is dus aan te raden

Daar zit een aanzienlijk prijsverschil in, dat is wel jammer. Maar helaas weinig aan te doen als ik het zo lees, dus ik heb maar 10 kilo besteld bij green-forest.nl...
 
Mooi apparaat! En een lekkere pizza op zijn tijd, mmm...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan