BasBQ
Beef en Steak

Upgrade Kamado Joe jr

 

Kangooroo

Vuurmaker
Berichten
73
Ik ben aan het overwegen om een tweede kamado erbij te kopen: een kamado Joe junior. Deze wil ik met name gebruiken voor wanneer we een snelle bbq willen doen (bv alleen een hamburger oid) of om bijgerechten op te kunnen maken.

ik stond vandaag op het punt om hem te bestellen, toen ik begreep dat er (binnenkort) een upgrade van de jr komt. Heeft iemand hier een idee of er een gebruikelijk moment in het jaar is wanneer kamado Joe nieuwe modellen introduceert?
 
Als het rood moet zijn zou ik de kettle joe ook overwegen......

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Als het rood moet zijn zou ik de kettle joe ook overwegen......

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Prachtige bbq, maar ga toch voor de jr. Ik heb een buitenkeuken met groot granieten blad, en daar wil ik hem graag opzetten.

ik heb mijn vrouw net overtuigd dat de gasbbq juist niet meer als 2e bbq kan omdat hij dan naast de keuken komt te staan. Usp van de jr is dat hij erop kan en makkelijk worden verplaatst. Wanneer ik dan toch voor de kettle Joe ga, heb ik er een echtelijke discussie bij 😀
 
Prachtige bbq, maar ga toch voor de jr. Ik heb een buitenkeuken met groot granieten blad, en daar wil ik hem graag opzetten.

ik heb mijn vrouw net overtuigd dat de gasbbq juist niet meer als 2e bbq kan omdat hij dan naast de keuken komt te staan. Usp van de jr is dat hij erop kan en makkelijk worden verplaatst. Wanneer ik dan toch voor de kettle Joe ga, heb ik er een echtelijke discussie bij
- dan heb ik niks gezegd -

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ik weet niks over een opvolger.
Daarnaast vind ik de KJ Junior wel de mooiste compacte bbq. Het is de grootste in zijn klasse en helemaal compleet.
Ik heb hem helaas afgelopen vrijdag niet gewonnen van bbqhelden maar ach 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan