BasBQ
Beef en Steak

uitslagen Ruhrpot BBQ

Heb in een van die positieve draadjes geschreven dat ik me daar niet in herkende. Dat werd me niet in dank afgenomen.

Kreeg naar aanleiding van mijn post ook een berichtje van de organisator.

i have only one question ... get you the same comments for your first slam contest as organizer ..?? i mean no .. thx

Denk dat hij serieus denkt dat hij een geweldige wedstrijd heeft geregeld, en niet veel van zijn fouten geleerd heeft.


Behalve de organisatorische problemen, zit mij zijn onbeschofte en onverantwoordelijke gedrag het meeste dwars.

Mij zien ze daar dus voorlopig niet.
 
Denk niet dat die twee zaken veranderen bij hem, daarom laat ik een tweede keer achterwege
 
Het is inderdaad zijn gedrag wat ook mij tegen staat.

Tot op zekere hoogte mogen best fouten gemaakt worden, zeker wanneer je het voor de eerste keer organiseert. Hier kan je voor een volgende keer gewoon van leren en dingen in verbeteren.

Maar wanneer er onnodige fouten gemaakt worden, je alleen oog voor je sponsoren en zakelijke partners hebt en niet voor de teams plus je ook nog eens als een arrogante verwaande koning gedraagt, dan ben ik ook wel klaar met je en laat je ook liever links liggen.

Dat gezegd hebbende, er zijn geluiden in het team dat andere leden wel graag aan Ruhrpott willen meedoen en dan sluit ik mij wel bij de meerderheid aan. In dat geval hoop ik alleen maar dat het beter is dan de eerste keer. Het zal uiteindelijk waarschijnlijk wel weer de grootste prijzenpot hebben en daardoor ook weer de grootste wedstrijd zijn dit jaar.
 
Danny hij heeft mij beloofd dat het beter zou zijn en en dat hij beter gedrag gaat tonen. Doet hij dat niet dan heeft hij aan mij een kwaaie ;-p gr
 
trickydikkie zei:
Danny hij heeft mij beloofd dat het beter zou zijn en en dat hij beter gedrag gaat tonen. Doet hij dat niet dan heeft hij aan mij een kwaaie ;-p gr

ik heb jou nog nooit kwaad gezien  :p
 
Leo zei:
ik heb jou nog nooit kwaad gezien  :p
Ik weet wel wat om dat voor elkaar te krijgen hoor Leo!

Cho---Co--Latte.........Cho--Co--Latte......  :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan