Hoi mede forum genoten!
Ik ben met een maatje bezig met het bouwen van een UDS. Ik regel de materialen, koffie en bouwtekeningen en hij is van 't klussen (Ik heb twee linker handen haha
)
Nu hebben we alleen een kleine discussie over de luchttoevoer. Bij elke UDS zie je twee pijpen omhoog lopen met twee kraantjes, hoe werkt dit principe? Zijn idee is dan ook om onderin een luchtschuif te maken, omdat hij denkt dat je met die twee pijpen te weinig lucht pakt. Wat is naar jullie idee handiger?
En mochten we toch het idee van 2 (of 3) pijpen hanteren kan je die dan naar elkaar toeleiden (drie afzonderlijke pijpen maar dan zo gebogen dat ze wel naast elkaar omhoog lopen ) of hapt ie dan te weinig lucht?
Ik hoor graag van jullie!
Uiteraard komt er een heel verslag op 't moment dat ie klaar is!
Ik ben met een maatje bezig met het bouwen van een UDS. Ik regel de materialen, koffie en bouwtekeningen en hij is van 't klussen (Ik heb twee linker handen haha

Nu hebben we alleen een kleine discussie over de luchttoevoer. Bij elke UDS zie je twee pijpen omhoog lopen met twee kraantjes, hoe werkt dit principe? Zijn idee is dan ook om onderin een luchtschuif te maken, omdat hij denkt dat je met die twee pijpen te weinig lucht pakt. Wat is naar jullie idee handiger?
En mochten we toch het idee van 2 (of 3) pijpen hanteren kan je die dan naar elkaar toeleiden (drie afzonderlijke pijpen maar dan zo gebogen dat ze wel naast elkaar omhoog lopen ) of hapt ie dan te weinig lucht?
Ik hoor graag van jullie!

Uiteraard komt er een heel verslag op 't moment dat ie klaar is!
