Hugo
Vuurmaker
Afgelopen week werd ik door spiffs uitgenodigd via Twitter voor een BBQ tweetup. Ik twitter pas een week maar een tweetup bleek 'gewoon' een BBQ te zijn die is georganiseerd via Twitter. De organisator is Jan van het Rookgordijn, een BBQ blog met veel leuke dingen! Ook Noskos zou komen dus het leek me ERG gezellig! Helaas moesten zowel spiffs als noskos afzeggen en kende ik niemand meer van het gezelschap, vond ik geen reden om niet te gaan; BBQ verbroederd! Het bleek ook een beregezellige avond te worden. Nadat ik wat pakketjes had afgeleverd bij noskos en Dominique en een ritje langs Westland Peppers had gemaakt ben ik naar het huis van Jan gegaan. Daar werd ik zeer gastvrij welkom geheten en al snel stond ik met een biertje en een MOINK ball in mijn handen, de avond begon goed! Een aantal van de genodigden was er al en de rest kwam ook vrij vlot na mij binnen. De groep bestond uit een aantal BBQ fanaten en slagers, een hele goeie combinatie!! Het menu:
MOINK Balls
Wagyu burgers
Cote de Boeuf
Staartstuk
Drunken Mango Skewers
ABT's
Kalfsribstuk
en natuurlijk wat foto's! Een aantal zaken zijn door de gezelligheid niet gebeurd (althans, ík heb er geen foto van) maar waren wel erg lekker! Ik zal kijken of de anderen nog foto's hebben die ik kan gebruiken hier. Mijn foto's zijn van slechte kwaliteit (mobieltje) maar nu is het in ieder geval gebeurd!
even langs Westland Peppers
MOINK
Oh ja, we hadden ook nog worstjes
Geen idee meer wat voor maar ze waren wel ERG lekker!
Deze was ik hierboven ook vergeten
mmmmmm, Cote de Boeuf
Drunken Mango Skewers
Hé, geen vlees?
Staartstuk
Kalfsribstuk, het was even wachten tot deze klaar was maar zeker het wachten waard!
MOINK Balls
Wagyu burgers
Cote de Boeuf
Staartstuk
Drunken Mango Skewers
ABT's
Kalfsribstuk
en natuurlijk wat foto's! Een aantal zaken zijn door de gezelligheid niet gebeurd (althans, ík heb er geen foto van) maar waren wel erg lekker! Ik zal kijken of de anderen nog foto's hebben die ik kan gebruiken hier. Mijn foto's zijn van slechte kwaliteit (mobieltje) maar nu is het in ieder geval gebeurd!
even langs Westland Peppers

MOINK

Oh ja, we hadden ook nog worstjes

Deze was ik hierboven ook vergeten

mmmmmm, Cote de Boeuf

Drunken Mango Skewers

Hé, geen vlees?

Staartstuk

Kalfsribstuk, het was even wachten tot deze klaar was maar zeker het wachten waard!