BasBQ
Beef en Steak

Tweedehands Kamado

 
 

Tinu$

Vuurmaker
Berichten
88
Ik kan waarschijnlijk een kamado overnemen van iemand en nou vroeg ik mij af waar je allemaal op moet letten bij de aanschaf?

Zeker als het een tweedehands betreft, zelf heb ik nog geen ervaring met keramiek.Ik las wel dat er lange garantie termijnen op zitten dus ga er vanuit dat die dingen dan ook lang meegaan. Heb liever een nieuwe uiteraard, maar de prijs heeft me uiteindelijk overtuigd

Het betreft een "zwart" ei.

Alvast bedankt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Buitenkansje!

Tja, de deksel moet lekker scharnieren en mooi sluiten rondom. Als je handig bent en weet wat je doet kun je de deksel zelf ook later weer goed afhangen, maar dat is best een klusje. Zelf vilt vervangen kan ook goed. Ga dan voor hi heat nomex. Ik zou goed rondom kijken of er geen scheuren in zitten, ook aan de binnenkant bij vuurring en vuurschaal. Misschien kun je de aankoopbon er bij krijgen? Handig voor garantie!

Veel plezier ermee!
 
De garantie is in veel gevallen niet overdraagbaar dacht ik. Geen idee of ze daar ook daadwerkelijk moeilijk over gaan doen hoor. De originele nota erbij is zeker wel handig.
Zoals Sander eveneens aangeeft; visuele inspectie op scheurtjes is erg belangrijk (even al het binnenwerk er uit en alles bekijken)
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Helaas is de bbq door iemand anders overgenomen die er meer voor heeft willen betalen.
Vind het wel jammer was een buitenkansje, maar zoals ik al zei heb eigenlijk toch liever een nieuwe. Dus dan nog maar even doorsparen. Of hopen op een mooie actie van BGE of Black bastard.Of toch Primo


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Spaar even verder en wacht tot het nieuwe Kamado Joe model 3 op de markt komt! Ik verwacht ze ergens eind Februari. Met alle verbeteringen die er aan komen wordt het de beste keramische bbq in de markt! Kijk maar eens op onze Facebook pagina voor al enkele voorsmaakjes en er is meer... (Facebook Kamado BBQ)
 
Kamado Jan zei:
Spaar even verder en wacht tot het nieuwe Kamado Joe model 3 op de markt komt! Ik verwacht ze ergens eind Februari. Met alle verbeteringen die er aan komen wordt het de beste keramische bbq in de markt! Kijk maar eens op onze Facebook pagina voor al enkele voorsmaakjes en er is meer... (Facebook Kamado BBQ)

TOP!!ga gelijk ff kijken. Bedankt voor de tip


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan