BasBQ
Beef en Steak

Tussenring voor compactkettle

 
 

KoKandre

Sprokkelaar
Berichten
34
Hallo allemaal,
Ik heb al een hele tijd een 47 cm compact kettle. Deze bevalt prima, maar ik zou wel iets meer ruimte willen hebben in de bbq, bv om ribbels op de kant te zetten en een beerden chicken te bereiden. Daarom zoek ik er een tussenring bij. Kan deze bv gemaakt worden van aluminium, of is RvS aan te raden. Of zijn deze ergens te koop voor niet al te veel geld. Zijn er meer mensen die dit al eens gemaakt hebben of ergens gekocht hebben?
 
Ik weet dat er tussenringen zijn om de spit te gebruiken . Maar durf niet met zekerheid te zeggen of deze ook voor de 47cm te koop zijn. Ik zou persoonlijk eerder voor RvS gaan ipv alu. Alu is brosser en beschadigd sneller.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Sorry, moet 110ltr zijn...  :blush:
KoKandre zei:
Hoi Ceriel
Waar zou je zo'n drum vandaan kunnen halen? Ik heb zelf geen idee.
Google op stalen vat 110 ltr. 
Jappert heeft een UDS gemaakt van een vat gekocht bij Karel van de Nieuwe Tol in Scherpenzeel. Martijn van Vuur en Rook kan je hier vast ook mee helpen. Neem, indien mogelijk, wel even het deksel mee om te kijken of deze past
 
Ik heb indertijd een tussenring gekocht van een Engels bedrijf barbecuestacker.com voor een 47cm jumbojoe. Past redelijk goed maar deksel sluit niet perfect. Dacht het met vilt op te lossen maar nog niets mee gedaan.

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

 
Ik heb een Weber GBS 57 cm ben ook wel benieuwd.
Zou er graag een grilspit in willen hebben?

mvg Davy

 
dcbbeets zei:
Hans zei:
dcbbeets zei:
Ik heb een Weber GBS 57 cm ben ook wel benieuwd.
Zou er graag een grilspit in willen hebben?

mvg Davy


Zijn te koop.

www.bol.com/nl/p/bbq-rotisserie-ring-electrisch-bbq-spit/9200000057120435/?Referrer=AD
Dank je Hans, is zelf maken niet goedkoper?
Mogelijk heeft iemand daar ervaring mee?

mvg Davy

Hoi Davy.

Zoals je op het plaatje kan zien is dit een ring incl. draaispit.
Ik heb zelf wel eens wat laten maken van r.v.s. bij een metaalbedrijf maar moest toen h??l erg diep in de buidel tasten.
Als je zelf handig bent en je hebt de materialen en gereedschappen kan je dit zeker maken maar dan moet je toch ook nog een draai ding aanschaffen, grilt wel heerlijke kippetjes. :D
 
Op die link eerder verkopen ze een deluxe versie voor de 57 die er stukken beter uitziet dan wat ik heb. De vraag is idd of je handig bent dan zou ik het altijd zeker maken.

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

 
Heb nog een 47 pizzaring te koop (verhoogt ~30cm), heb het stukje dat uit de pizza opening er ook nog bij. Als je interesse hebt stuur me maar een pb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan