Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahum!!! Appie happie couscous heb ik nog niet gemaakt, dit was mijn " eigen" recept Emiel. Ik had alleen de citroen erop gedaan, omdat jij dat zo leuk had gedaan bij die van joustructor zei:Heerlijk gegeten, ik heb je weer niet horen roepen. Enne wat vond je van deze couscous salade van de appie happie?
Ik heb me ook nog steeds ingehouden, om niet die spiezen te kopen maar ik vind ze echt wel gaaf!
Goed zo, jij komt er wel, whoehaaaa! Ik lach hard!Hendrik Willem zei:Zien er erg lekker uit Dominique en ik heb je naam nu goed gelezen.
Sorry ik meende rechts boven een doperwtje te zien :-[Dominique zei:Ahum!!! Appie happie couscous heb ik nog niet gemaakt, dit was mijn " eigen" recept Emiel. Ik had alleen de citroen erop gedaan, omdat jij dat zo leuk had gedaan bij die van joustructor zei:Heerlijk gegeten, ik heb je weer niet horen roepen. Enne wat vond je van deze couscous salade van de appie happie?
Ik heb me ook nog steeds ingehouden, om niet die spiezen te kopen maar ik vind ze echt wel gaaf!![]()
Die spiezen? 2,99 bij een of andere turkse supermarkt hier, ik kan Zoon wel sturen, (die woont er vlakbij), of ze ze nog hebben hoor!
Ik ben niet boos hoor!structor zei:Sorry ik meende rechts boven een doperwtje te zien :-[Dominique zei:Ahum!!! Appie happie couscous heb ik nog niet gemaakt, dit was mijn " eigen" recept Emiel. Ik had alleen de citroen erop gedaan, omdat jij dat zo leuk had gedaan bij die van joustructor zei:Heerlijk gegeten, ik heb je weer niet horen roepen. Enne wat vond je van deze couscous salade van de appie happie?
Ik heb me ook nog steeds ingehouden, om niet die spiezen te kopen maar ik vind ze echt wel gaaf!![]()
Die spiezen? 2,99 bij een of andere turkse supermarkt hier, ik kan Zoon wel sturen, (die woont er vlakbij), of ze ze nog hebben hoor!
Ik dacht dat je deze spiezen van ebay had, daar had ik ze zien staan voor weinig. Ik heb me alleen weten in te houden, dus bedankt voor je aanbod, maar via ebay is net zo makkelijk.
MarBQ zei:ne lezzetli bir yemek !!![]()