BasBQ
Beef en Steak

Turkse gehaktspiezen en bijbehoren.

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.791
7630581bd25e7019c682f80d14effb45.jpg


Vanavond Turkse gehaktspiezen, knoflooksauce, couscoussalade ( schijfje citroen speciaal voor Emiel erop), en turks brood. En dat het lekker was  :)
 
je hebt er weer een feestmaaltijd van gemaakt
 
Heerlijk gegeten, ik heb je weer niet horen roepen. Enne wat vond je van deze couscous salade van de appie happie?

Ik heb me ook nog steeds ingehouden, om niet die spiezen te kopen maar ik vind ze echt wel gaaf!
 
Zien er erg lekker uit Dominique en ik heb je naam nu goed gelezen.
 
structor zei:
Heerlijk gegeten, ik heb je weer niet horen roepen. Enne wat vond je van deze couscous salade van de appie happie?

Ik heb me ook nog steeds ingehouden, om niet die spiezen te kopen maar ik vind ze echt wel gaaf!
Ahum!!! Appie happie couscous heb ik nog niet gemaakt, dit was mijn " eigen" recept Emiel. Ik had alleen de citroen erop gedaan, omdat jij dat zo leuk had gedaan bij die van jou ;)

Die spiezen? 2,99 bij een of andere turkse supermarkt hier, ik kan Zoon wel sturen, (die woont er vlakbij), of ze ze nog hebben hoor!
 
Hendrik Willem zei:
Zien er erg lekker uit Dominique en ik heb je naam nu goed gelezen.
Goed zo, jij komt er wel, whoehaaaa! Ik lach hard!
 
Dominique zei:
structor zei:
Heerlijk gegeten, ik heb je weer niet horen roepen. Enne wat vond je van deze couscous salade van de appie happie?

Ik heb me ook nog steeds ingehouden, om niet die spiezen te kopen maar ik vind ze echt wel gaaf!
Ahum!!! Appie happie couscous heb ik nog niet gemaakt, dit was mijn " eigen" recept Emiel. Ik had alleen de citroen erop gedaan, omdat jij dat zo leuk had gedaan bij die van jou ;)

Die spiezen? 2,99 bij een of andere turkse supermarkt hier, ik kan Zoon wel sturen, (die woont er vlakbij), of ze ze nog hebben hoor!
Sorry ik meende rechts boven een doperwtje te zien  :-[

Ik dacht dat je deze spiezen van ebay had, daar had ik ze zien staan voor weinig. Ik heb me alleen weten in te houden, dus bedankt voor je aanbod, maar via ebay is net zo makkelijk.
 
Dat ziet er verrukkelijk uit, en nu nog na genieten in de avond zon!
 
structor zei:
Dominique zei:
structor zei:
Heerlijk gegeten, ik heb je weer niet horen roepen. Enne wat vond je van deze couscous salade van de appie happie?

Ik heb me ook nog steeds ingehouden, om niet die spiezen te kopen maar ik vind ze echt wel gaaf!
Ahum!!! Appie happie couscous heb ik nog niet gemaakt, dit was mijn " eigen" recept Emiel. Ik had alleen de citroen erop gedaan, omdat jij dat zo leuk had gedaan bij die van jou ;)

Die spiezen? 2,99 bij een of andere turkse supermarkt hier, ik kan Zoon wel sturen, (die woont er vlakbij), of ze ze nog hebben hoor!
Sorry ik meende rechts boven een doperwtje te zien  :-[

Ik dacht dat je deze spiezen van ebay had, daar had ik ze zien staan voor weinig. Ik heb me alleen weten in te houden, dus bedankt voor je aanbod, maar via ebay is net zo makkelijk.
Ik ben niet boos hoor!
En bestel jij ze via Ebay, toch prima?
 
ziet er weer lekker uit..
even over die spiezen ik heb ze hier lokaal bij een kookwinkel gekocht voor 2,99 per 6
 
Leuk die spiesen. Had een dergelijk recept al getagd in BBQ planet van Steven.

 
Ziet er weer puik uit, die spullen! En die spiezen vind ik ook wauwie. Leuk, met zo'n twist.
 
ne lezzetli bir yemek !! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan