BasBQ
Beef en Steak

Tortillarolls met pulled chicken en salsa

Hier trek je gasten mee.
Mooi gemaakt, veel werk. Zal wel op zijn geweest.
 
Deze komt op mijn hapjes lijst. Mooi gerecht

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ga ik maken vandaag! bedankt voor je recept/creativiteit! Heb pulled-pork gebruikt ipv kip. Dit is een blijvertje; viel goed in de smaak bij het gezin. Dank Zzzjon voor de inspiratie! Moest snel zijn met het maken van een foto.

IMG_3121.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Zo dan, deze gaat in mijn favorieten.
 
Wat een leuke bite! Ik sta er van te kijken hoe goed die tortillas opgerold blijven wanneer ze gevuld zijn. Binnenkort zal ik deze ook eens proberen te maken. Bedankt voor de inspiratie!
 
Wat een leuke bite! Ik sta er van te kijken hoe goed die tortillas opgerold blijven wanneer ze gevuld zijn. Binnenkort zal ik deze ook eens proberen te maken. Bedankt voor de inspiratie!

Bij het maken is het even voorzichtig zijn met neerleggen, na het bakken zijn ze hard en rollen ze niet meer open.
 
Geweldig.
Kijk, van dit soort gerechten wordt ik blij.
Thnx voor de inspiratie kerel.

Dit Is een hele mooie
 
Hierom hou ik zo van dit forum.
Geweldige begin post van Zzzjon, vervolgens nog een paar anderen die het namaken en ik zit hier maar al dat speeksel weg te slikken.
Geweldig kerel, gaat hier ook op de To Do!
 
Ik sluit mij aan in de rij. Opgeslagen onder mijn favorieten om hem eens uit te proberen 👍
 
Thnxs voor de inspiratie Zzzjon!
Het bordje was binnen een mum van tijd op 😋👌🏻
14D7D940-49C5-4C4C-9865-9C0F9EB8CB02.jpeg
 
Dat ziet er gaaf uit! Die gaat op het lijstje. Moet alleen iets gaan bedenken op een vervanger van de tomaat, want dat lust ik echt niet.
 
Dat ziet er gaaf uit! Die gaat op het lijstje. Moet alleen iets gaan bedenken op een vervanger van de tomaat, want dat lust ik echt niet.

Dan zou ik de hele salsa weglaten en een vulling van kip, bacon (gegrild en fijn gehakt) mozzarella en Parmezaanse kaas (ook fijn gehakt) doen.
Dan als saus en en een beetje als vulling onderstaande ranchsaus.

Ranchsaus

  • 100 g mayonaise
  • 50 ml karnemelk
  • 100 g zure room
  • 1 tl gedroogd bieslook
  • 1 tl gedroogde dille
  • 1 tl gedroogde peterselie
  • ½ tl uiengranulaat
  • ½ tl knoflookgranulaat
  • zout en vers gemalen zwarte peper naar smaak
  • sap van ½ citroen
 
Nou...deal! Gaan we dat toch maken! (y);)
 
Dit ziet er onwijs leuk uit! Een hoop werk maar met een heerlijke maaltijd en plaatje als resultaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan