BasBQ
Beef en Steak

toolstorage

 

joseph86

Kooltjesharker
Berichten
112
Ik ben benieuwd hoe jullie al jullie spullen, zoals tangen/messen en andere bbq benodigdheden opbergen/ opslaan? Ikzelf heb nu een kunstof krat zonder deksel in de schuur staan, maar zoek eigenlijk een iets andere oplossen. Inspiratie gevraagd😁
 
De kastjes van m'n meubel zijn volgepropt.
 
Mijn schuur is volgepropt net het weekend weer een stelling bij gekocht
Pannetjes hangen aan de muur schroefje erin en hangen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Creativiteit gebruiken. Werkkarretje maken (zie het draadje van Beckvam), rek aanschaffen etc.
 
Ik heb deze naast mijn barbecue, maar dan van fonQ vandaan. Er is ook nog een slagje kleiner verkrijgbaar. Handig dingetje en makkelijk schoon te maken. Kan ook lekker veel in. Verder mijn tangen ed opgehangen
4944B8F3-E235-4625-B2E7-1660F2957469.jpeg
 
Momenteel heb ik alle tools in een plastic bak. Tevens een bak voor houtskool en een bak voor briketten.

Als ik ga bbqen sleep ik wat ik nodig heb mn schuur uit, niet ideaal. Maar het werk.
 
Ik heb nu ook nog losse kratten. En de schutting waar de BBQ staat heb ik vol met schroeven zitten waar ik alles aanhang. Geen gezicht. Ben opzoek naar een soort van roltafel met kastje waar alles in kan.
 
Die bakken voor buiten lijkt me wel wat, kun je die het hele jaar buiten laten staan? Blijven alle spullen daar wel droog in?
 
Terug
Bovenaan Onderaan