Beef en Steak

Tongstrami Sandwich

Deze was even bij mij van de radar verdwenen, is ie ineens klaar. Mooi gedaan zo Roy!

Dat ziet er goed uit zeg.

Ere naar werk zullen we maar zeggen.

Denk dat ik dit hier ook maar eens ga maken.

Danke beiden!

Denk dat ik dit hier ook maar eens ga maken.
Ik zeg maken🤗

Het was weer eens wat anders, maar zeer de moeite waard om het te maken. Kreeg ook allemaal positieve reacties van mensen om me heen die eerst niks van rundertong moesten hebben maar dit wel erg lekker vonden toen ze het hadden geproefd.

Wauw Royke die sandwich ziet er echt goddelijk uit :love: mijn complimenten!
Je zei, "niet de beste foto" nou ik vind het er heerlijk landelijk uit zien 🥰
Het is dat je zo'n pokke eind weg woont want ik zo ff aanschuiven 😜

Wauw Royke die sandwich ziet er echt goddelijk uit :love: mijn complimenten!
Je zei, "niet de beste foto" nou ik vind het er heerlijk landelijk uit zien 🥰
Het is dat je zo'n pokke eind weg woont want ik zo ff aanschuiven 😜
Dankje Jet!

Het was ook super lekker en ik ga dit zeker weten nog eens maken.
Hahaha lekker landelijk 🥰
Ja das een aardig stukje uit de buurt jammer genoeg.

Ik heb wel afgelopen zaterdag de hapjes gemaakt en die waren echt mega lekker.

Dit was de Tongstrami Crostini met Mosterdcrème Bodem en 1000 Eilanden-Gruyère Schuim(Ik heb me laten inspireren door de Reuben Sandwich)
IMG_4378.jpg

Die vond ik trouwens erg lekker 🤗

Ik had een mooie mosterd cremé gemaakt van Dijonmosterd,Crème fraîche en Mascarpone en deze op de bodem gedaan van de zelf gemaakte crostini(had deze gemaakt van ciabatta brood)
daarboven op een beetje zuurkool met daar boven op de tongstrami dan wat schuim opgespoten die gemaakt was van 1000 Eilanden dressing en Gruyère kaas daarboven op had ik wat fijn gehakte cornichons afgewerkt met een mini bieten blaadje en wat drupjes stroop.

En dit was de Tongstrami Crostini met Blauwe Kaas en Gekarameliseerde Peer

IMG_4379.jpg

Die was ook erg lekker.

Ik had een creme gemaakt van blauwe kaas (Gorgonzol) en Roomkaas dit dan op de bodem gesmeerd van de crostini ( deze ook van ciabatta brood gemaakt) daar boven op gekarameliseerde peer dan de tondstrami met wat fijn gehahkte walnoten en af gewerkt met wat cress en wat stroop.

Moet zeggen dat ze alle twee goed in de maak vielen maar ik vond stieken de variant op de Reuben Sandwich het lekker 🤗

Je had toch ook nog wel iets van "borrelnootjes" neer gezet hoop ik Roy of moesten de gasten het hier mee doen?!

Flauw....
Wat een absolute culinaire verwennerij dit.
Geen woorden voor

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan