BasBQ
Beef en Steak

Tom's Super Sunday. (Brood BCC en Ribs.

  • Onderwerp starter Petrolhead Tom
  • Startdatum
Gefeliciteerd met je tokkie!
 
Ik zie hem er nog niet bij staan maar dat zal vast snel gaan.  8)
 
Zo wat een feest, welkom bij de Tokkies.
 
je brood ziet er prima uit en een heerlijk kippetje.
gefeliciteerd met je tokkie  :)
 
Dat brood ziet er lekker smakelijk uit alsof het door een bakker gemaakt is. Biedt wel lekker veel mogelijkheden om hier mee te experimenteren.

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit je SuperSunday was.

Voor wat het bier betreft, ik heb 1x Grolsch gebruikt (werkt prima, maar drinkt beter :D), maar doorgaans gebruik ik bier van Duitse merken als Warsteiner oid. Schijnt dat in sommige bieren conserveermiddelen zitten en die zouden voor een bittere smaak zorgen en daar heb je met die Duitse bieren geen last van ivm hun Rheinheits gebot.
 
Lekker allemaal. gefeliciteerd met je tokkie !

De broodmixen verkopen ze bij lidl , gebruik ik ook wel eens als een keer iets anders wil. Er zijn meerdere varianten
 
150degrees zei:
Dat brood ziet er lekker smakelijk uit alsof het door een bakker gemaakt is. Biedt wel lekker veel mogelijkheden om hier mee te experimenteren.

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit je SuperSunday was.

Voor wat het bier betreft, ik heb 1x Grolsch gebruikt (werkt prima, maar drinkt beter :D), maar doorgaans gebruik ik bier van Duitse merken als Warsteiner oid. Schijnt dat in sommige bieren conserveermiddelen zitten en die zouden voor een bittere smaak zorgen en daar heb je met die Duitse bieren geen last van ivm hun Rheinheits gebot.

Toch kun je het dan beter bij Grolsch houden. De Duitse bieren zijn namelijk vaak wel volgens het Deutsche Reinheidsgebot gebrouwen maar wat ze er niet bij zeggen is dat ze daarna gewoon keihard gepasteuriseerd worden om de houdbaarheidsdatum naar een maand of tien te krikken. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan