Vanavond tomapork gemaakt met courgette en trostomaatjes
Zou ook nog hasselback aardappel erbij doen maar had weinig tijd moest naar ijshockey .
Trostomaatjes met een beetje olie peper en zout in een pannetje op de bbq .
De courgette zou ik ook op de bbq maken maar i.v.m. geen tijd op het fornuis gemaakt .
Een beetje olie wat gesneden knoflook aan bakken daarna de courgette erbij in plakjes .
Wat peper ,zout ,munt en citroensap erbij even roeren en dan lekker wat witte wijn erbij
deksel erop en heel zachtjes zacht laten worden.
De Tomapork een beetje zout en peper dan indirect 130 graden erop.
Tot een kerntemperatuur van 50 graden.
Toen eraf gehaald even aan de kant en de bbq even wat opgestookt en het vlees even grillen.
Nog even rusten onder de folie .
Nog wat zout gemixt met sansho peper en dat erop.
Had er ook nog wat sat? erop voor mijn vrouw .
En op het bordje met de tomaatjes en courgette ik moet zeggen dat het aardig geslaagd was lekker sappig .
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Zou ook nog hasselback aardappel erbij doen maar had weinig tijd moest naar ijshockey .
Trostomaatjes met een beetje olie peper en zout in een pannetje op de bbq .
De courgette zou ik ook op de bbq maken maar i.v.m. geen tijd op het fornuis gemaakt .
Een beetje olie wat gesneden knoflook aan bakken daarna de courgette erbij in plakjes .
Wat peper ,zout ,munt en citroensap erbij even roeren en dan lekker wat witte wijn erbij
deksel erop en heel zachtjes zacht laten worden.
De Tomapork een beetje zout en peper dan indirect 130 graden erop.
Tot een kerntemperatuur van 50 graden.
Toen eraf gehaald even aan de kant en de bbq even wat opgestookt en het vlees even grillen.
Nog even rusten onder de folie .
Nog wat zout gemixt met sansho peper en dat erop.
Had er ook nog wat sat? erop voor mijn vrouw .
En op het bordje met de tomaatjes en courgette ik moet zeggen dat het aardig geslaagd was lekker sappig .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro