Vrijdag een verslag van het hele verhaal 
Tomapork caveman style
En zoals belooft het hele tomapork verhaal
Omdat ik dit op de caveman style wilde maken moest er eerst wat houtskool worden opgestookt.
De tomapork's, zo'n 6-7 cm dik met 2 rib benen en een lekkere rand vet, konden op de houtskool zodra
de kooltjes lekker gloeiden.
Met z'n drietjes lagen ze er lekker warmpjes bij en dat spekrandje zorgt wel voor de nodige rook
Na 4 minuten was het tijd om ze om te draaien.
Nog eens 4 minuten later mochten ze van de houtskool af en ik moet zeggen ik vond ze er al lekker uitzien.
Omdat deze steaks best dik waren besloot ik ze indirect naar een kern van 55?C te garen, met wat rub aan beide zijden.
Zodra die kern was bereikt mocht het rooster er weer vanaf en mochten ze nog een minuutje op de houtskool.
Nog even rusten op de plank.
En dan is het tijd om de tomapork's aan te snijden.
Dit smaakte bijzonder goed, mals en sappig
tomapork's caveman style B-)
bedankt voor het lezen

Tomapork caveman style
En zoals belooft het hele tomapork verhaal

Omdat ik dit op de caveman style wilde maken moest er eerst wat houtskool worden opgestookt.
De tomapork's, zo'n 6-7 cm dik met 2 rib benen en een lekkere rand vet, konden op de houtskool zodra
de kooltjes lekker gloeiden.
Met z'n drietjes lagen ze er lekker warmpjes bij en dat spekrandje zorgt wel voor de nodige rook

Na 4 minuten was het tijd om ze om te draaien.
Nog eens 4 minuten later mochten ze van de houtskool af en ik moet zeggen ik vond ze er al lekker uitzien.
Omdat deze steaks best dik waren besloot ik ze indirect naar een kern van 55?C te garen, met wat rub aan beide zijden.
Zodra die kern was bereikt mocht het rooster er weer vanaf en mochten ze nog een minuutje op de houtskool.
Nog even rusten op de plank.
En dan is het tijd om de tomapork's aan te snijden.
Dit smaakte bijzonder goed, mals en sappig

bedankt voor het lezen