BasBQ
Beef en Steak

Tomahawk(je)

Edjuh!

Tondelzoeker
Berichten
10
Gisteren een mini Tomahawk op mijn Grill Guru (ook mini) gedaan. De volgende zal ongetwijfeld op mijn nieuwe Grill Bill worden. 😁 Tevens de nieuwe rub van John Lindsey gebruikt. Diepe smaak met toevoeging van boterpoeder. Een aanradertje! Afmaken met zout en de pepermelange van Jonnie Boer en je hebt een stuk topvlees.

20211016_180150.jpg


20211016_175524.jpg


20211016_174819.jpg


20211016_173821.jpg


20211016_165658.jpg


20211016_165354.jpg
 
Mooi stukje vlees, zal zeker gesmaakt hebben.
Dit is alleen geen tomahawk, maar een cote de boeuf. Is hetzelfde stuk vlees, maar bij een tomahawk zit er een lang stuk bot aan en bij de cote de boeuf een kort bot.
 
Dat is dus een cote à l'os ipv een tomahawk :p

Maar het ziet er heerlijk uit. Lust ik ook wel altijd een stuk van. En laat er mij ook weer aan denken dat ik nog eentje van de lidl in de vriezer heb liggen. Benieuwd dat dat gaat geven.
 
Maar het ziet er heerlijk uit. Lust ik ook wel altijd een stuk van. En laat er mij ook weer aan denken dat ik nog eentje van de lidl in de vriezer heb liggen. Benieuwd dat dat gaat geven.
Die hebben we hier een maandje geleden op, was met simpele SPG een heerlijk stuk vlees.
 
dat is een verrekte mooi stukje vlees.
 
Heerlijk 😋
 
Meer dan genoeg zo op de borden
Hoeft niet meer te zijn
 
Guys, die knook in de tomahawk is leuk voor de foto, maar kan je niet eten.
Dit is gewoon een fijn stukje vlees wat er smakelijk uit ziet.😋
 
Guys, die knook in de tomahawk is leuk voor de foto, maar kan je niet eten.
Dit is gewoon een fijn stukje vlees wat er smakelijk uit ziet.😋
Zoals de boer waar ik mijn vlees altijd haal, zegt: 'Gewoon een veel duurdere cote à l'os'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan