BasBQ
Beef en Steak

Tomado koffiemolen in de aanbieding bij de Blokker.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.057
Bij de Blokker is de koffiemolen van Tomado in de aanbieding voor ?12,99.
Ideaal voor het malen van je specerijen.
eb60177121b1bf8be44a5bb4c89a5700.jpg
 
Da's een fijne!
 
Gebruik tegenwoordig ook heel komijnzaad en dat maal ik dan samen met de peper, is zo gepiept met deze koffiemolen
 
Topapparaatje voor weinig!

chckstrk zei:
Bedankt voor de tip. Ik stond gisteren nog op t punt m'n koffiemolen op te offeren. 1/4 cup peper malen
Dat was ook de reden dat ik 'm destijds gekocht heb  :D
 
heb deze ook al een tijdje maar gebruiken we alleen voor de aller lekkerste pruttel koffie.
we vinden de deksel sluiting niet optimaal en dat is voor dagelijks gebruik wel wat lastig.

we overwegen om een gebruiks vriendelijke te halen via bv marktplaats dus 1tje zonder start veiligheid sluiting    B-) :D.of de ouderwetse handmolen aan de wand B-)
dan zou de tomado ideaal zijn  voor malen van kruiden /visvoer en weet ik veel verder.

maar  met die aanbieding van de blokker is ie zeker de moeite waard om te halen.
 
Bedankt voor de tip, ik heb hem besteld! Ik heb me al vaak genoeg een tennisarm gedraaid aan de pepermolen ;)
 
Die komt ook mij wel heel erg bekend voor :D
 
Toptip! Vandaag gehaald en hem flink aan het werk gezet!
 
Bedankt voor de tip. Ga kijken of hij nog in de aanbieding is, staat al een tijdje op mijn lijstj.
 
McPeet zei:
Bedankt voor de tip. Ga kijken of hij nog in de aanbieding is, staat al een tijdje op mijn lijstj.

Ik ook
 
Even een heel oud topic ont-stoffen. Net bij de blokker geweest, hij is weer in de aanbieding  :D
 
SilverFox zei:
Even een heel oud topic ont-stoffen. Net bij de blokker geweest, hij is weer in de aanbieding  :D

Top dan gaan we die ook even halen!
 
Morgenochtend meteen halen. Bedankt voor de tip Silverfox
 
Ik heb hem ook al een tijdje, alleen degene met de platte deksel, heb er ook die prijs voor betasld
is het niet gewoon de adviesprijs die erbij staat?
het is een fijn ding, ik maal er koffie mee :)
heb een antieke voor de peper
 
Ik kreeg van de vrouw net de mededeling dat hij niets eens in de aanboedong was, maar wel 12,99 kostte. Wel of geen aanbieding, blijft een mooie prijs :D
719b32a1574805d849f773a1b2ae64d8.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan