BasBQ
Beef en Steak

Toine stelt zich voor, na lange tijd mee lezen..

A

ats79

Gast
Goede dag allemaal,

Na lange tijd mee lezen wil ik me voorstellen.
Ik ben Toine, 36 jaar, woon na bij Alkmaar, kook liefhebber en daarmee ook bbq liefhebber.
Mijn moeder is wel echt een kook gek. Die zoekt altijd een uitdaging. 
Mijn vader doet alleen bbq-en en zoals ik mij herinner ging de bbq aan bij ieder moment dat er buiten kon worden gegeten.
Dus iets met een paplepel..

15 jaar terug mijn eerste bbq gekocht, een smokey joe.
Die was voor ons twee?n perfect, ging mee op vakantie etc.
Heerlijk van gegeten en veel mee geleerd wat bbq-en betreft.

Na 10 jaar in de uitverkoop bij de Intratuin een weber spirit 320 gekocht zodat we "dachten we" sneller konden bbq na het werk.
Maar dat valt wel wat tegen. Het is wel makkelijker maar als ik de tijd bekijk scheelt het niet heel veel voor je aan tafel kan.

Paar jaar later is de WSM 37 er bijgekomen. (ook in de uitverkoop op gedoken)
Heerlijk, warm en koud roken. Moink balls, ribs, zalm, kaas.

Ondertussen hebben we een dochter en een zoon gekregen. Werd de auto op vakantie beetje te vol en was de ronde smokey joe wel erg groot.
Deze is na 15 jaar trouwe dienst doorgegeven aan mijn schoonvader. En zelf hebben we een WGA gekocht. (rooster meteen door geslepen zodat er van alles in me kan)
Laatste vakantie heeft hij 2 dagen niet aangestaan. Mijn schoonmoeder was verbaast wat er allemaal op past en mee klaar gemaakt kan worden. B-)

Paar jaar terug eens een bbq workshop gehad bij Miele Vianen van Julius Jaspers met de big green egg, dat was echt super leuk en heeft wel de wens voor een keramische bbq aangewakkerd.

Verder wil ik iedereen bedanken die dit mooie forum mogelijk maakt.
Zal zelf denk ik niet zo veel posten, meer een lezer.
Bedankt voor het lezen.
 
Welkom Toine!
 
Welkom bij ons! Lees maar lekker mee!
 
Welkom bij de club
 
Terug
Bovenaan Onderaan