Na de bereiding van de Pulled pork eens gekeken of de Primo snel op temperatuur is te krijgen zodat je een taartje kan bakken.
In een alu vorm heb ik een plak harde wener deeg aangebracht met daarop een laagje amandelspijs.

De vulling bestaat uit cakekruimels om vocht te binden, appels, kersen, banketbakkersroompoeder, beetje suiker en een snufje kaneel.
Door het vocht van de kersen krijg je een beetje raar kleurtje.

De Q heb ik gebracht naar 180 graden C, ik gokte op een bereidingstijd van een half uur beetje ervan uitgaande t.o.v. de bereiding in een elektrische oven.
Geen idee hoe het kan, maar naar een uur was ik pas tevreden over de kleur van het deeg en de gaarheid van de appels. Alleen de chocolade had wat mij betreft nog iets meer gesmolten mogen zijn.
Volgende keer schaaf ik deze erover heen of ik gebruik druppels.

Vanaf de Q een uurtje af laten koelen, harde wener was lekker krokant.
Dit is een dessert wat voor herhaling vatbaar is.
In een alu vorm heb ik een plak harde wener deeg aangebracht met daarop een laagje amandelspijs.

De vulling bestaat uit cakekruimels om vocht te binden, appels, kersen, banketbakkersroompoeder, beetje suiker en een snufje kaneel.
Door het vocht van de kersen krijg je een beetje raar kleurtje.

De Q heb ik gebracht naar 180 graden C, ik gokte op een bereidingstijd van een half uur beetje ervan uitgaande t.o.v. de bereiding in een elektrische oven.
Geen idee hoe het kan, maar naar een uur was ik pas tevreden over de kleur van het deeg en de gaarheid van de appels. Alleen de chocolade had wat mij betreft nog iets meer gesmolten mogen zijn.
Volgende keer schaaf ik deze erover heen of ik gebruik druppels.

Vanaf de Q een uurtje af laten koelen, harde wener was lekker krokant.
Dit is een dessert wat voor herhaling vatbaar is.