BasBQ
Beef en Steak

Toetje van de Primo

 
 

Alflies

Stoker
Berichten
336
Na de bereiding van de Pulled pork eens gekeken of de Primo snel op temperatuur is te krijgen zodat je een taartje kan bakken.

In een alu vorm heb ik een plak harde wener deeg aangebracht met daarop een laagje amandelspijs.



De vulling bestaat uit cakekruimels om vocht te binden, appels, kersen, banketbakkersroompoeder, beetje suiker en een snufje kaneel.
Door het vocht van de kersen krijg je een beetje raar kleurtje.



De Q heb ik gebracht naar 180 graden C, ik gokte op een bereidingstijd van een half uur beetje ervan uitgaande t.o.v. de bereiding in een elektrische oven.
Geen idee hoe het kan, maar naar een uur was ik pas tevreden over de kleur van het deeg en de gaarheid van de appels. Alleen de chocolade had wat mij betreft nog iets meer gesmolten mogen zijn.
Volgende keer schaaf ik deze erover heen of ik gebruik druppels.



Vanaf de Q een uurtje af laten koelen, harde wener was lekker krokant.
Dit is een dessert wat voor herhaling vatbaar is.
 
nice! ben erg benieuwd hoe hij van de BBQ af kwam. Of was te zo snel op dat je geen foto meer kon maken? :D
 
Nice, zou je het recept willen delen in het toetjes deel?
 
Leuk recept!! En waar ik heel benieuwd naar ben is waar je die alu taartvorm hebt gekocht!
 
Frits zei:
Nice, zou je het recept willen delen in het toetjes deel?

Recept staat er, mochten er nog opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.
Ik ben nooit zo van de juiste hoeveelheden voor wat betreft vulling en ja baktijd = tot het gaar is.
 
Dank je, ga ik eens zoeken! Altijd handig, hoeven de gewone vormen niet ik de barbecue. En je neemt makkelijker iets mee, hoef je niet om je vorm te zeuren ;)
 
wat is er met je foto's gebeurd? ze zijn niet meer zichtbaar
 
?? Ik zie ze nog steeds.
 
Leo zei:
wat is er met je foto's gebeurd? ze zijn niet meer zichtbaar

Ik pas het straks aan, heb ze in een map gekopieerd. Ik denk dat daar de fout zit.
Zit nu niet achter de Mac
 
Ziet er wel lekker uit.  ;D
 
Lekker hoor  ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan