BasBQ
Beef en Steak

toch nog aangemeld

monnick.rawling

Sprokkelaar
Berichten
37
Hallo allemaal,

Gisteren was ik 1 van de vrijwilligers op de wedstrijd in hoofddorp en ??n van de meest gestelde vragen die ik te horen kreeg was of ik op het BBQ genootschap zat.
Ooit heb ik me een keer aangemeld op een ander forum maar nog nooit op deze.
Zelf heb ik nu 2 keer meegedaan met Tony Stone (2013 en 2014), heb pas geleden de KCBS jury cursus gedaan, heb meerdere q's in mijn bezit en probeer zoveel mogelijk met het q'en bezig te zijn. Ik moet dat wel doen naast mijn andere bezigheden die ook veel tijd kosten.
 
hoi Monnick,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom!
 
Hee Monnick,

Welkom hier op het forum. Zo'n rare vraag stelde ik gisteren toch niet?  =))

Was gezellig en voor zo ver ik begrepen heb hadden wij in Hoofddorp beter weer dan in Purmerend/Monnickendam.

Groet,

Lourens
 
Hoi, welkom hier
 
Welkom!
 
@Ceriel, Ik heb het gevonden. Thanks

@Lourens, het was inderdaad gezellig en dankzij de teams ook veel kunnen proeven.
 
monnick.rawling zei:
Hallo allemaal,

Gisteren was ik 1 van de vrijwilligers op de wedstrijd in hoofddorp en ??n van de meest gestelde vragen die ik te horen kreeg was of ik op het BBQ genootschap zat.

Ha en welkom hier! Zolang we je pincode niet vragen =))
Was jij diegene die toen verschrikt zei " maar ik ga dat wel snel doen?" . Nou. Dan ben je in ieder geval een man van je woord. Bonus.
 
Deden wij dat ook niet BertM? Rare jongen zijn wij........Vrijwillig werken........Tsss
 
Van harte welkom hier!!
 
Dominique zei:
monnick.rawling zei:
Hallo allemaal,

Gisteren was ik 1 van de vrijwilligers op de wedstrijd in hoofddorp en ??n van de meest gestelde vragen die ik te horen kreeg was of ik op het BBQ genootschap zat.

Ha en welkom hier! Zolang we je pincode niet vragen =))
Was jij diegene die toen verschrikt zei " maar ik ga dat wel snel doen?" . Nou. Dan ben je in ieder geval een man van je woord. Bonus.

Keek ik zo verschrikt dan?  :) 
 
Monnick, leuk dat je erbij bent. En nog bedankt voor het vele werk van het weekend.
 
monnick.rawling zei:
Dominique zei:
monnick.rawling zei:
Hallo allemaal,

Gisteren was ik 1 van de vrijwilligers op de wedstrijd in hoofddorp en ??n van de meest gestelde vragen die ik te horen kreeg was of ik op het BBQ genootschap zat.

Ha en welkom hier! Zolang we je pincode niet vragen =))
Was jij diegene die toen verschrikt zei " maar ik ga dat wel snel doen?" . Nou. Dan ben je in ieder geval een man van je woord. Bonus.

Keek ik zo verschrikt dan?  :) 
Schuldig? =))  anywady. Je bent er. Gezellig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan