BasBQ
Beef en Steak

Toch maar de stap gemaakt!

 
 

Boom

Vuurmaker
Berichten
59
Hallo genootschap!

Na een hele (hele) lange tijd hier rondgegluurd te hebben is het vandaag er eindelijk van gekomen om mij zelf ook maar eens aan te melden op dit forum.
Meerdere topics heb ik al gevolgd en het heeft mij ook al wel geholpen met bepaalde keuzes die ik heb moeten maken met de aanschaf van mooie goodies!

Ooit als bijbaantje bij een Argentijns grill restaurant besmet geraakt met het grill virus lange tijd was dit dan ook lekker op een kogel bbq vleesjes draaien.
Toch vroeg ik mij wel eens af waarom mensen zo belachelijk veel geld uitgeven voor een kamado, bij een Duitse supermarkt waren ze nog wel eens in de aanbieding van die 13” kamado’s voor €100,- maar dat vond ik eigenlijk al te veel geld.
Tot dat ik er een zag voor €50,- en ik dacht die is van mij en vanaf toen ging ik die mensen steeds beter begrijpen en ik wilde ook een grotere maar in mijn appartement paste dat niet.
Dus moest er een huis komen met een tuin deze gezocht en gevonden toen eerst een jaartje verbouwd aan het huis en de tuin maar toen was er een mooi plekje voor een grote kamado.
Toen moest de keuze gemaakt worden tussen een rode of een groene en met behulp van dit forum is het uiteindelijk een rode geworden.
Als een kind zo blij in een snoepwinkel de KJC3 met accessoires besteld bij een dealer er zat wat levertijd op maar in mei van afgelopen jaar was het eindelijk zo ver en kwamen ze mijn kamado brengen op een palletje met de rest van de goodies en sindsdien staat hij ook wel iedere week aan.
Nu dat ik op vakantie ben mis ik hem dan ook wel een beetje maar daarin tegen heb ik nu wel tijd om mij hier aan te melden.

Kortom ik heb al veel genoten van dit forum en ik hoop dit nog meer te gaan doen!
 
Welkom!

Ik zie het al….. flink besmet met het virus. 😎

Geen probleem, je hebt zelf al juist gehandeld.
Veel plezier met je aankopen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Welkom
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Mooi, een huis met een flinke tuin gekocht zodat je kan bbqen! Dan heb je het goed te pakken haha.

Welkom!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Leuke intro!
Een warm welkom.
Als je je hele vakantie hier rond blijft struinen kom je denk ik wel met een hele lange to do lijst thuis!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Als je een huis koopt zodat je je kamado kunt neerzetten ben je een echte en hoor je hier zeker thuis! Van harte welkom en heel veel plezier hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Welkom bij het genootschap
Mooie stappen gemaakt zo na je bijbaantje

Nog net geen WGA mee op vakantie? 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Welkom bij het genootschap
Mooie stappen gemaakt zo na je bijbaantje

Nog net geen WGA mee op vakantie? 😉
Nou normaal gaat er een 13” kamado mee als we gaan kamperen maar ik denk dat ze raar staan te kijken als je een kamado wilt inchecken onder handbagage! 😅
 
Welkom. We zien het lekkers wel voorbij komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Welkom bij het genootschap :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Terug
Bovenaan Onderaan