BasBQ
Beef en Steak

To-Do lijstjes

 
 
 

Ginko

Kooltjesharker
Berichten
139
Ik zie in bijna elke thread wel een aantal keer de woorden: Staat op mijn to-do lijstje. Of zet ik op mijn to-do lijstje of een variatie hierop  :)

Goed, ik vind het wel interessant om jullie to-do lijstjes te zien!
(dan kan ik er ook een maken)
 
Ginko zei:
Ik zie in bijna elke thread wel een aantal keer de woorden: Staat op mijn to-do lijstje. Of zet ik op mijn to-do lijstje of een variatie hierop  :)

Goed, ik vind het wel interessant om jullie to-do lijstjes te zien!
(dan kan ik er ook een maken)


Een To-Do lijstje van iemand anders overnemen ???

Een to-do lijst is een lijstje van gerechten die je voorbij ziet komen en die je graag zelf ook wel eens zou willen maken omdat  dit gerecht je wel lekker lijkt of dat je het leuk vind om dat zelf ook eens te maken.

Sla het op in een aparte map, geef het een plaats zodat je het ook weer terug vind en er vormt zich vanzelf een To-Do lijst naar jouw wensen.

Ik moet zeggen dat die van mij al redelijk lang is geworden en er toch wel meer bijkomt dan er af gaat dus af en toe opschonen zou ik zo zeggen. :D !

Succes met de lijst.
 
Bedankt voor de instructies. Ik had totaal nog geen idee hoe ik een to-do lijst moest maken.

Mijn opmerking over zelf een kunnen maken was bedoelt als kleine grap.  Ik ben gewoon ge?nteresseerd in wat anderen hoog up hun lijst hebben staan.

Wat staat er hoog op die van jou?
 
Ginko zei:
Bedankt voor de instructies. Ik had totaal nog geen idee hoe ik een to-do lijst moest maken.

Mijn opmerking over zelf een kunnen maken was bedoelt als kleine grap.  Ik ben gewoon ge?nteresseerd in wat anderen hoog up hun lijst hebben staan.

Wat staat er hoog op die van jou?
[/quot


Te veel om zo even op te schrijven, maar ik heb me vast voorgenomen om in het nieuwe jaar daar stevig aan te gaan werken. =))  (ijs en weder dienende)  ;) !
 
Terug
Bovenaan Onderaan