BasBQ
Beef en Steak

TLC voor de WGA

 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.808
Beste BBQ Vrienden!

Afgelopen zondag heb ik lekker wat quality-time met mijn vriend de WGA doorgebracht. Ook ik heb onlangs bij Appie in de uitverkoop een extra WGA aangeschaft en die staat mooi te blijven in de doos in de schuur. Het punt is dat ik best aan de gang wil met dat nieuwe apparaat, maar dat ik weet dat ik dan mijn oude liefde echt niet zomaar aan de straat ga zetten... dus de knoop doorgehakt en besloten te pimpen en de waarde van mijn zwarte koffer plotsklaps te verdrievoudigen!

Deze oude zooi was ik zat:

SDJ_5824.jpg


Dus op Marktplaats wat mooie accessoires gekocht en aan het boenen en poetsen geslagen.

SDJ_5800.jpg


Hier en daar zitten er krassen op en op twee hoeken is het emaille gesprongen. Ik heb dat met koud emaille (een soort zwarte tipp-ex) wel bijgewerkt, maar het wordt nooit meer zoals het was. Maar hé, is dat niet met alles in het leven? Het zijn de mooie herinneringen die blijven! Deze WGA is een jaar of 6-7 geleden mee geweest naar Florence en daar heb ik Bistecca gemaakt waarbij de WGA zo laaiend heet was dat de lak er af spatte op één van de hoeken. Hoppa!

Toch kun je er met wat elbow grease best weer wat moois van maken!

SDJ_5821.jpg


Nieuwe luchtschuiven, nieuwe roosters... kijk mee!

SDJ_5805.jpg


Je ziet ook dat 'ie van binnen best wat heeft te verduren gehad, misschien een keertje met een roterende staalborstel op een accu tolletje proberen ofzo.

SDJ_5808.jpg


Nieuw hitteschild van RVS, nieuw kolenroostertje:

SDJ_5813.jpg


Een nieuw bakje om heel efficiënt indirect te garen:

SDJ_5814.jpg


Een nieuw RVS rooster, tweedelig zodat je makkelijk compact in kan pakken:

SDJ_5819.jpg


Allemaal super degelijk uitgevoerd, het past allemaal geweldig en is zorgvuldig verpakt en snel verzonden. Dikke aanrader!

Zoek op SW en WGA op MP en je kan dit ook!

Liefs
 
Goed werk Sander. En ik begrijp je helemaal. Mijn (oude) WGA wordt amper gebruikt, maar die gaat echt niet weg. Mooie luchtschuiven ook, waar heb je die vandaan.
 
Potverdikkie, die zit er weer strak uit. Die ventilatie roosters liggen bij mij klaar om erop te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Potverdikkie, die zit er weer strak uit. Die ventilatie roosters liggen bij mij klaar om erop te zetten.

Let op dat je ringetjes bij de pootjes kunt weglaten Frits. Zal best lukken!
 
Ik wilde dat graag discreet vermelden, zie laatste regel in het bericht. Marktplaats dus en zoeken op Verkoper SW en WGA.
Dit wordt niet als sluikreclame gezien Sander, je hebt ergens een leverancier gevonden die dit soort modificaties voor de WGA maakt, en daarvan mag je het hele Genootschap best op de hoogte stellen. Kennisoverdracht noemen we dat en dat mag je best van de daken schreeuwen.
Zelf heb ik ook enkele modificaties via SW op Marktplaats gekocht.
 
Ik wilde dat graag discreet vermelden, zie laatste regel in het bericht. Marktplaats dus en zoeken op Verkoper SW en WGA.

Sander als je geen banden hebt met de ‘leverancier’ of dingen gratis gekregen hebt dan mag je hier gewoon een link zetten of iets dergelijks.
 
Dat heb je weer mooi voor elkaar Sander, WGA is al top, maar beetje gepimpt en schoon is het helemaal gaaf..Enne die nieuwe wordt vanzelf oud..
 
Jaaaa mooie dingen hoor. Fantastisch! 😍
Een plancha staat bij mij ook nog op het lijstje van deze beste man. Mooie accessoires maakt hij 👌🏻
 
Ik wilde dat graag discreet vermelden, zie laatste regel in het bericht. Marktplaats dus en zoeken op Verkoper SW en WGA.

Bijvoorbeeld hier.
Mooie dingen he maakt de man. Ik heb die luchtschuiven ook nog liggen, moet ze er nog ff opzetten.


Schijnt nog ergens op m’n to-do lijst te staan (net als een hoop andere dingen 🤪)
 
Hij staat er weer puik bij 👍🏻.
Die lucht schuif lijkt mij ook wel wat , heb ik weer wat te creëren voor de wga😄.
 
Dat ziet er weer netjes uit Sander!

Wat je met een beetje ellebogenvet al niet voordeliger krijgt.
 
Leuk om te zien. Heb zelf pasgeleden wat spulletjes bij hem gekocht en echt top!
Luchtschuiven staan op het verlanglijstje…
 
Mooie mods Sander! Nu nog een temperatuurmeter er op en je bent helemaal de pro!
 
Nee joh, kerntemperatuur is alles!
 
Terug
Bovenaan Onderaan