BasBQ
Beef en Steak

Tips gevraagd voor formaat lekbak oplossing.

 
 

Monstersinc

Vuurmaker
Berichten
66
Volgende week komt, eindelijk, onze KJ classic 3. Heeft er iemand tips voor het formaat van een lekbak oplossing. Ik zie online verschillende maten voorbij komen.

Zijn er mensen met een kj classic die wat info willen kunnen delen?

Alvast bedankt!
 
Formaat van kj classic weet ik niet. Maar ik heb een groot goedkoop rvs dienblad gekocht via Amazon voor m’n big joe. Over het algemeen zijn dienbladen goedkoper dan vergelijkbare producten met het woordje bbq in de titel.
Zoek op hoe groot de deflector plates van de classic zijn en bestel een dienblad wat maximaal net zo groot is.
 
Ik gebruik soms een paella pan.
Die hangt met de handvaten op mijn vuurbox, dan raakt de bodem het hitte schild niet. Dan verbrand het vet veel minder dan wanneer de lekbak rechtstreeks op het hitte schild staat.
 
Formaat van kj classic weet ik niet. Maar ik heb een groot goedkoop rvs dienblad gekocht via Amazon voor m’n big joe. Over het algemeen zijn dienbladen goedkoper dan vergelijkbare producten met het woordje bbq in de titel.
Zoek op hoe groot de deflector plates van de classic zijn en bestel een dienblad wat maximaal net zo groot is.
Dat dienblad staat inderdaad gepland. Maar ik kwam zoveel maten tegen dat ik toch wel begon te twijfelen wat nu verstandig is. Bedankt voor de reactie, ik weet nu dat ik in de juiste richting zat te zoeken.
 
Omdat ik een hekel aan schoonmaken heb doe ik er een laag alu folie over. De extra brede rol die ik heb is net breed genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan