BasBQ
Beef en Steak

Tip voor onder de pizzasteen!

 

Robsteady

Kooltjesharker
Berichten
106
Kwam deze ‘bloempotdrager’ van steen vandaag tegen bij Dille&Kamille. Werkt echt top om onder de pizzasteen te leggen!👍 Pizzasteen ligt meteen goed vast en schuift niet. Ligt ook meteen n stukje hoger in de dome.

Kosten 1,95 per stuk, dus voor nog geen 6 euro ben je klaar. Liggen bij de planten en bloempotten of je kunt ze online bestellen:

2198CC86-F7F4-4730-A82B-492DD9683D04.jpeg

0F56C66A-6D0A-40D4-AC78-3791783E906F.jpeg

BFC3DBAA-B844-471F-A638-613CC6B1AF52.jpeg
 
Blijft goed spul. Mijn XL Kamado staat al 3 jaar op deze voetjes.

Uit interesse; voegen deze voetjes nu wat toe voor een pizzasteen? Is dit beter dan ‘gewoon’ op het rooster leggen?
 
Blijft goed spul. Mijn XL Kamado staat al 3 jaar op deze voetjes.

Uit interesse; voegen deze voetjes nu wat toe voor een pizzasteen? Is dit beter dan ‘gewoon’ op het rooster leggen?
Omdat je de pizzasteen dan wat hoger in de dome hebt liggen gebruikt hij de warmte efficiënter👌
 
Handig idd. Die van mij leg ik altijd op een paar grote moeren (M16 dacht ik), dat werkt ook.
 
Dat zijn de leukere tips! Dankjewel!
 
Je kan ook van die vuurvaste stenen gebruiken, ga ik volgende week mee experimentere ipv een rooster te gebruiken op mijn weber kettle. Ga ze morgen halen, kosten wel iets meer, maar geen zin om door de hoge temperaturen weer eens rooster om zeep te helpen
 
Terug
Bovenaan Onderaan