BasBQ
Beef en Steak

Tip ivm Thermoworks Signals: goede prijs

Even goed rondkijken voor je besteld, ik vond de adapter plates redelijk aan de prijs bij thermoworks. Bij Vuur en Rook zijn ze goedkoper dacht ik maar daar krijg je er 3 verschillend (Small, large en XL kamado). Dus misschien kan je gezamenlijk inkopen met iemand anders
Ik heb 2 verschillende plaatjes liggen , van ieder een stuk of 8 liggen . Wie interesse heeft

16064940116912427819394414388264.jpg
 
Ook de signals en Billows uit Engeland laten komen voor de kerst, helaas de truc voor korting hier gemist.
De plaatjes van Solexfrank ontvangen, dus ik kan gaan spelen.
 
Euh ik ben zo slim geweest om nog wat te bestellen op thermapen.co.uk. Was ff de brexit vergeten per 1-1-2021....achja BTW en invoerkosten erbij waarschijnlijk...
 
Euh ik ben zo slim geweest om nog wat te bestellen op thermapen.co.uk. Was ff de brexit vergeten per 1-1-2021....achja BTW en invoerkosten erbij waarschijnlijk...
Heb je de Signals inmiddels al binnen? Ik heb hem vandaag ook in mijn winkelmandje gedaan. Helaas was de laatste 20% kortingscode al verlopen dus ik wacht nog een paar daagjes met bestellen.

Ben wel benieuwd of je nu meer invoerkosten e.d. moet betalen..
 
Heb je de Signals inmiddels al binnen? Ik heb hem vandaag ook in mijn winkelmandje gedaan. Helaas was de laatste 20% kortingscode al verlopen dus ik wacht nog een paar daagjes met bestellen.

Ben wel benieuwd of je nu meer invoerkosten e.d. moet betalen..
Morgen wordt de boel bezorgd. Ik heb niet een signals besteld maar de Smoke. Ik vind zo'n afstandbediening wel fijn ipv elke keer op de telefoon kijken.
Heb een extra probe bijbesteld en onze klok in de keuken was ook aan vervanging toe dus een Extra Big & Loud timer heb ik ook meebesteld.

Nog geen melding gehad van de UPS dat ik moet betalen maar misschien willen ze dat ik aan de deur betaal?
 
Heb je de Signals inmiddels al binnen? Ik heb hem vandaag ook in mijn winkelmandje gedaan. Helaas was de laatste 20% kortingscode al verlopen dus ik wacht nog een paar daagjes met bestellen.

Ben wel benieuwd of je nu meer invoerkosten e.d. moet betalen..

Account aanmaken en inloggen. Daarna producten in je winkelmand leggen en dan wachten tot dat je een kortingscode binnenkrijgt. Ik kreeg toen 10% korting


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Morgen wordt de boel bezorgd. Ik heb niet een signals besteld maar de Smoke. Ik vind zo'n afstandbediening wel fijn ipv elke keer op de telefoon kijken.
Heb een extra probe bijbesteld en onze klok in de keuken was ook aan vervanging toe dus een Extra Big & Loud timer heb ik ook meebesteld.

Nog geen melding gehad van de UPS dat ik moet betalen maar misschien willen ze dat ik aan de deur betaal?

Ben benieuwd.
Ik kreeg een aantal jaar geleden bij een bestelling vanuit de US er een brief op geplakt met verzoek om te betalen.
 
Ik kreeg vanochtend een mail dat ik alsnog inklaringskosten en btw moest betalen, dus helaas...
 
Dat is balen. Ik kocht vroeger wel eens zaken voor de motor in de USA en dat was ook wel eens een gok.
Maar ipv gewoon de bestelling online te doen, regelde ik het meestal via e-mail. Dan vroeg ik of het mogelijk was om de goederen als 'gift' te versturen. Op die manier boeken zij dat uit als een 'out of state sale' waardoor de BTW in de US ook weg valt, en zo hoefde ik geen douanekosten betalen. Zij verstuurden dan dan meestal vanop een adres van één van de werknemers van het bedrijf. Niet iedereen wil dat doen, maar je vindt wel altijd iemand die dat wil doen. Echter al een goeie 10 jaar niet meer gedaan en geen idee of dit nog gedaan wordt.
 
Dat is balen. Ik kocht vroeger wel eens zaken voor de motor in de USA en dat was ook wel eens een gok.
Maar ipv gewoon de bestelling online te doen, regelde ik het meestal via e-mail. Dan vroeg ik of het mogelijk was om de goederen als 'gift' te versturen. Op die manier boeken zij dat uit als een 'out of state sale' waardoor de BTW in de US ook weg valt, en zo hoefde ik geen douanekosten betalen. Zij verstuurden dan dan meestal vanop een adres van één van de werknemers van het bedrijf. Niet iedereen wil dat doen, maar je vindt wel altijd iemand die dat wil doen. Echter al een goeie 10 jaar niet meer gedaan en geen idee of dit nog gedaan wordt.
Als je nu bestelt op Thermoworks.co.uk wordt de VAT wel afgetrokken van het bedrag, omdat ze dus geen BTW heffen want geen EU meer.
Maar die wordt er dus ook vrolijk weer bijgeteld + inklaringskosten als je de boel over de plas deze kant op laat komen.
 
Als je nu bestelt op Thermoworks.co.uk wordt de VAT wel afgetrokken van het bedrag, omdat ze dus geen BTW heffen want geen EU meer.
Maar die wordt er dus ook vrolijk weer bijgeteld + inklaringskosten als je de boel over de plas deze kant op laat komen.
Ah, zelfs UK? Dacht dat je in de states gekocht had.
 
Ah, zelfs UK? Dacht dat je in de states gekocht had.
Gevolg van de brexit. Andersom schijnt het een drama te zijn voor webshops. Deels door een britse belastingdienst die veel te traag werkt. Maar ja ze hebben autonomie, ze kunnen bepalen .... uuh wacht ze moeten zich aan de europese regels houden als ze met ons willen handelen
 
Ach het was uiteindelijk alsnog goedkoper dan hier te bestellen ;-)
 
Net even gekeken voor signals + billows. £248. Wat zou daar nog bij komen dan aan invoerrechten en dergelijke? Want bij Thermapen.nl staat ie voor €349.

Dus als er nog ene pak bij komt, is het niet meer veel verschil.
 
Je kan kijken op invoercalculator.nl en je verzendkosten mee nemen in de berekening.
Vergeet trouwens niet eventueel je kortingscode in te zetten.
 
Dank, dat is handig. Ik heb helaas nog geen kortingscode ontvangen..

Wat me overigens wel opvalt is dat als ik de Signals in mijn winkelwagentje stop (op thermapen.co.uk) de prijs van £180 naar £150 gaat. Komt dat omdat ze de VAT eraf halen in je winkelwagentje? Want bij het totaal onderin staat de opmerking incl. VAT nog wel.

Ook als in vanuit mijn winkelwagentje op de Signals klink, staat op de productpagina £150 incl VAT?
 
Laatst bewerkt:
Je kan kijken op invoercalculator.nl en je verzendkosten mee nemen in de berekening.
Vergeet trouwens niet eventueel je kortingscode in te zetten.

Eens kijken of dit ook voor België bestaat, want zou toch wel wat geld schelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan