Paprika Kaas Spek
Goedenavond, na eindelijk de vingers te hebben afgelikt moet ik het volgende wel met jullie delen.
Op tiktok

kwam mij vrouw een paprika bbq filmpje tegen, DEZE WIL IIIKKKK , gilde ze..
Uw wens is mijn bevel, BBQ aan is altijd +1
Dus, vrouwlief heeft de ingrediënten gehaald en ik heb de boel in elkaar geknutseld.
Het wordt een gevulde paprika met kazen , wat gehakt en spek.
Wiite kaas, aioli, getaspte kaas en na de spek er om te hebben gedaan, paprikapoeder erover gedaan.
Paprika ingesneden eerst over de breedte aan de boven kant en in de lengte in het midden.
Leegschrapen en vullen met lekkers.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
WGA aangeslingerd met een zelfgemaakte modificatie, een schotje achter de kolen die je ook nog wat kan verzetten, meestal gooi ik een ecobrasa kolenstarter van 1 kilo helemaal vol in de wga.
Paprika's erop en wachten.
Nou ja wachten, er gaat nooit een halve kilo gehakt in een paprika dus genoeg over voor een paar hamburgers.
In de hamburger heb ik geraspte kaas, gesniperde ui, bbq saus en spareribkruiden in gedaan.
3 lekkere kletsers gemaakt en ff de koelkast in om op te stijven.
Oja, ook nog wat in de vriezer gevonden. Ik weet niet meet wat het was (jodenhaas? )
Beetje prikken met de kerntemperatuur meter en rond de 70 graden eraf gehaald
Zie hier het resultaat.
Smaak was zeker ok maar volgende keer andere kazen, geitenkaas en kruidenkaas denk ik.
Hamburger was smullen geblazen, maar burgers zijn altijd lekker.
Op de burger, ui, tomaat, augurk en komkommer, wat mayo en bbqsaus.
Kijk en geniet
Goedenavond, na eindelijk de vingers te hebben afgelikt moet ik het volgende wel met jullie delen.
Op tiktok

Uw wens is mijn bevel, BBQ aan is altijd +1
Dus, vrouwlief heeft de ingrediënten gehaald en ik heb de boel in elkaar geknutseld.
Het wordt een gevulde paprika met kazen , wat gehakt en spek.
Wiite kaas, aioli, getaspte kaas en na de spek er om te hebben gedaan, paprikapoeder erover gedaan.
Paprika ingesneden eerst over de breedte aan de boven kant en in de lengte in het midden.
Leegschrapen en vullen met lekkers.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
WGA aangeslingerd met een zelfgemaakte modificatie, een schotje achter de kolen die je ook nog wat kan verzetten, meestal gooi ik een ecobrasa kolenstarter van 1 kilo helemaal vol in de wga.
Paprika's erop en wachten.
Nou ja wachten, er gaat nooit een halve kilo gehakt in een paprika dus genoeg over voor een paar hamburgers.
In de hamburger heb ik geraspte kaas, gesniperde ui, bbq saus en spareribkruiden in gedaan.
3 lekkere kletsers gemaakt en ff de koelkast in om op te stijven.
Oja, ook nog wat in de vriezer gevonden. Ik weet niet meet wat het was (jodenhaas? )

Beetje prikken met de kerntemperatuur meter en rond de 70 graden eraf gehaald
Zie hier het resultaat.
Smaak was zeker ok maar volgende keer andere kazen, geitenkaas en kruidenkaas denk ik.
Hamburger was smullen geblazen, maar burgers zijn altijd lekker.
Op de burger, ui, tomaat, augurk en komkommer, wat mayo en bbqsaus.
Kijk en geniet

Laatst bewerkt: