BasBQ
Beef en Steak

Tijd voor vis!

 
 

Wailer

Stoker
Berichten
365
Vandaag weer eens mn viskorf gebruikt.

Eerst sardines, 10 flinke jongens (en of meisjes) passen net in de korf


67533c4810c20eb1a39ce71c2dda48f2.jpg


Gemarineerd, max een uurtje, met 3 dl olijfolie, sap van 1,5 citroen, 2 geperste knoflooktenen en peper en zout. Max een uurtje omdat ze anders al te veel.garen door het citroensap.

Op de Q ermee, na 2x 3 minuten wel prima zo.

c5d2d7bda2433ac6ed1bb67f6b780d65.jpg


Lekker met aardappeltjes uit de oven en een groene salade, met op de.bbq gegrilde paprika's. Easy en lekker!

e27ed9d2c6f2960debd4a946763509f8.jpg


Na de sardines tijd voor zeebaars! Want dit lekkere visje verdient hete kooltjes, het is zo eenvoudig.

Baarsje gevuld met vier schijven citroen en aantal takjes rozemarijn. En oh ja... Hij kijkt een beetje zuur... Wie hapt er dan ook.aan de citroen? Of was ie misschien verknocht aan tequila?

Via verder ingesmeerd met mengsel van olijfolie, zout en peper. Zowel op als in de vis.

120de50ec8aa9005fbde6aa8a9390f7b.jpg


f3d6d865a5a7fa6f6bb4282a011af9c8.jpg


De garnalen voor mn vriendin, ik vind dat maar meh.

Na 2x ongeveer 7 minuten...
6a3ce98f6f41cd729f95e38d15bbabaf.jpg


Smakelijk! Wat eenn feest, lekkere vis, glaasje wijn... Wat wil je nog meer?

Pulled pork, ribs, picanha etc voor stoete mannen.. Maar zo'n zeefeestje.is.toch echt genieten hoor... Vakantie in eigen tuin!

Dank voor het kijken, was toch weer een mooie bijvangst ;)

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Vis is ook erg lekker gebruik het te weinig maar dit ziet er mooi uit  :)
 
Ziet er lekker uit.  Binnenkort mijzelf ook maar eens verwennen op vis. Als enige viseter hier in huis. Ook eens aan mezelf denken. :blush:
 
Is vis dan niet voor stoere mannen?
;)
 
Oh zeker wel...

Maar de PP, ribs enz worden daar toch eerder mee geassocieerd, niet ;)?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Heerlijke visjes, zijn wij hier ook gek op.
 
Hier is vis ook favoriet, zeker bij dit soort temperaturen. En ik heb het al jaren geleden opgegeven om stoer te zijn. Dacht even dat een Kamado zou helpen maar nee hoor :D Zeebaars ziet er heerlijk uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan