BasBQ
Beef en Steak

Theu z’n eerste PP.

 

Theu

Tondelzoeker
Berichten
21
Zaterdag hadden we een feestje omdat ik zondag weer een jaartje ouder werd. Mijn vrouw had verzonnen mij een Kettle Joe kado te geven en had daarvoor een fund raise georganiseerd. Om al deze lieve familie en vrienden te bedanken wilde ik ze allemaal toch wel iets bijzonders laten proeven en had dus besloten PP te maken.
De afgelopen weekenden al met de temperatuur aan het spelen geweest en dat viel uiteindelijk behoorlijk mee.

Op vrijdagavond hebben we het vlees gemarineerd en geïnjecteerd en een nachtje laten staan.
d1e2439a9d04afbba62a3230dbfe16e5.jpg

36af88f0ac8f375dec4213af99f448a7.jpg

De volgende morgen eerst ff een rondje motor rijden voordat ik de kolen aansteek.
Om 11:00 heb ik de bbq mooi op temperatuur en mag het vlees erop. Het mocht allemaal wat later want het word een snack op het feestje die avond.
Ik heb het recept van Noskos gevolgd. Dus het vervolg kennen jullie.
ece6fc2c2b76de1650e191ab68920e8d.jpg

0ac6e29a8d119a4e632d8bd26d1396c6.jpg

a6963f12ba939f9a02d6f8aaa3ee00ae.jpg

‘S middags kreeg ik van de kinderen nog mooie bear claws cadeau en die kwamen als geroepen.
Uiteindelijk ben ik vergeten foto’s te maken van de (mini) broodjes. Maar het resultaat was heerlijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Zaterdag hadden we een feestje omdat ik zondag weer een jaartje ouder werd. Mijn vrouw had verzonnen mij een Kettle Joe kado te geven en had daarvoor een fund raise georganiseerd. Om al deze lieve familie en vrienden te bedanken wilde ik ze allemaal toch wel iets bijzonders laten proeven en had dus besloten PP te maken.
De afgelopen weekenden al met de temperatuur aan het spelen geweest en dat viel uiteindelijk behoorlijk mee.

Op vrijdagavond hebben we het vlees gemarineerd en geïnjecteerd en een nachtje laten staan.
d1e2439a9d04afbba62a3230dbfe16e5.jpg

36af88f0ac8f375dec4213af99f448a7.jpg

De volgende morgen eerst ff een rondje motor rijden voordat ik de kolen aansteek.
Om 11:00 heb ik de bbq mooi op temperatuur en mag het vlees erop. Het mocht allemaal wat later want het word een snack op het feestje die avond.
Ik heb het recept van Noskos gevolgd. Dus het vervolg kennen jullie.
ece6fc2c2b76de1650e191ab68920e8d.jpg

0ac6e29a8d119a4e632d8bd26d1396c6.jpg

a6963f12ba939f9a02d6f8aaa3ee00ae.jpg

‘S middags kreeg ik van de kinderen nog mooie bear claws cadeau en die kwamen als geroepen.
Uiteindelijk ben ik vergeten foto’s te maken van de (mini) broodjes. Maar het resultaat was heerlijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Dat is nog een een mooi cadeau! Heel veel plezier ermee de komen de jaren!

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Theu
Dankjewel. Dat gaat wel goed komen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Mooi resultaat, gefeliciteerd met je knor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Theu
Gefeliciteerd Theu! Lekker biggetje 🐷 binnenkort ook maar eens proberen op mijn Kettle Joe
 
  • Leuk
Waarderingen: Theu
De raiseers konden gelijk mee genieten 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: Theu
Newbee als ik ben… wat zijn raiseers?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Newbee als ik ben… wat zijn raiseers?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Ik denk dat hij de mensen bedoelt die het mogelijk hebben gemaakt dat jij nu een hele mooie Kettle in de tuin hebt staan :D

....mooi resultaat ook 👌 🐷
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Theu
Heerlijk! Gefeliciteerd met je knor 👏🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: Theu
Ik denk dat hij de mensen bedoelt die het mogelijk hebben gemaakt dat jij nu een hele mooie Kettle in de tuin hebt staan :D

....mooi reslutaat ook

Dat maakt het duidelijk. Dank je wel.

De raiseers konden gelijk mee genieten

Die konden idd meteen mee genieten. Dat was ook een beetje de insteek.
Heb het vlees geserveerd op mini hamburger broodjes als een snackje.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Ziet er heerlijk uit! Gefeliciteerd nog! Heb je hem met 74 graden afgehaald?
 
  • Leuk
Waarderingen: Theu
Dank je wel.
Met 74 graden heb ik hem eraf gehaald om hem in te smeren met zijn 2e laag de bark. Daarna nog 2 uur erop en daarna in de folie naar een temperatuur van 88 graden toegewerkt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Altijd een magisch moment, zo'n eerste PP! Ziet er geslaagd uit! Gefeliciteerd met knorrie
 
  • Leuk
Waarderingen: Theu
Een vrouw met een hart van goud, en de familie net zo.
Helemaal goed dat je ze op deze manier bedankt hebt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Theu
Gefeliciteerd en ook Gefeliciteerd met je knor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Theu
Mooie run op je nieuwe Q. Prima manier om het eens te leren kennen. PP ziet er goed uit, dat moet gesmaakt hebben.
Gefeliciteerd met je knorrie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Theu
Terug
Bovenaan Onderaan