BasBQ
Beef en Steak

Thermoworks Signals 'houder'

 

theDude

Kooltjesharker
Berichten
110
Ik heb een Thermoworks Signals, waar ik overigens erg tevreden van ben. Het enige nadeel vind ik dat het toestel vrij licht is. Als gevolg moet je vrij goed opletten dat je het niet op de grond trekt wanneer je iets te wild met je vlees met temperatuursensor erin bezig bent. Want zou zonde zijn als het toestel tegen de stenen gaat.

Nu zoek ik dus 'iets' om die Signals wat stabieler op mijn werkblad te kunnen zetten. Zelf had ik al gedacht aan een hoekprofiel in staal van zo'n 8 x 8 cm. Dit zou mooi passen, en hierin zou de Signals mooi vast zitten met de magneetjes op de rug. Met een rubbertje onder het hoekprofiel gaat het niet zo snel meer schuiven gezien het gewicht. Dit lijkt me een vrij goede oplossing, maar heeft iemand nog een beter idee? Want die stalen hoekprofielen zijn niet zo goedkoop.
 
Laatst bewerkt:
Update : ondertussen heb ik zo'n stalen profiel binnen. Doet perfect wat ik in gedachten had, en ik ben er dus blij mee. Gezien het gewicht (1.5kg) zal mijn thermometer niet zo snel tegen de grond gaan nu. En de magneten van de signals houden alles mooi op z'n plaats

2020_0813_13534200.jpg
2020_0813_13532100.jpg
 
Ziet er goed uit! Loop tegen exact hetzelfde probleem aan. Heb je hem ergens kant en klaar besteld? Of bij de lokale bouwmarkt en zelf op maat geknutseld?
 
Als de signals magneten in zich heeft, kon je hem dan niet aan je Q hangen ergens? Hing de Ikea thermometer meestal aan de side-table of scharnier van mijn BGE's. Of wellicht dat je een mooie houder kunt (laten) 3d printen?


Tuurlijk werkt dit, maar het oog wil ook wat ;)
 
Ziet er goed uit! Loop tegen exact hetzelfde probleem aan. Heb je hem ergens kant en klaar besteld? Of bij de lokale bouwmarkt en zelf op maat geknutseld?
Ik heb deze online besteld: op maat gezaagd en verzinkt. Het werkt erg goed, tevreden van!
 
Als de signals magneten in zich heeft, kon je hem dan niet aan je Q hangen ergens? Hing de Ikea thermometer meestal aan de side-table of scharnier van mijn BGE's. Of wellicht dat je een mooie houder kunt (laten) 3d printen?


Tuurlijk werkt dit, maar het oog wil ook wat ;)
Mijn werkblad is rvs, en dus niet magnetisch. De magneten op de signals zitten trouwens aan de achterkant en niet de onderkant. Dus ik had geen geschikte plaats om deze op te hangen.
Het ook wil zeker ook wat. Maar ik hou van industrieel, dus deze oplossing vind ik er niet slecht uitzien 😉
 
Mijn werkblad is rvs, en dus niet magnetisch. De magneten op de signals zitten trouwens aan de achterkant en niet de onderkant. Dus ik had geen geschikte plaats om deze op te hangen.
Het ook wil zeker ook wat. Maar ik hou van industrieel, dus deze oplossing vind ik er niet slecht uitzien 😉

je kan hem evt ook met silicone op je blad lijmen, als je er dan later vanaf wil kan je de silicone verwijderen en zie je niets meer.
 
je kan hem evt ook met silicone op je blad lijmen, als je er dan later vanaf wil kan je de silicone verwijderen en zie je niets meer.
Bedankt, ook een goed idee. Maar ik heb er al kunststof voetjes onder gelijmd zodat het profiel niet gaat schuiven en krassen. Door het gewicht gaat het ook nergens heen.
 
Het Is inderdaad altijd even oppassen
Goeie oplossing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan