BasBQ
Beef en Steak

thermometer

dmk_remco

Tondelzoeker
Berichten
9
Hoi,

Vraagje ik wil een thermometer aanschaffen voor mijn Boretti. Nu zijn er veel verschillende ik wil er zelf graag een waarbij mijn Boretti niet open hoeft als ik bezig ben. Welke zijn volgens jullie de betere?

dank je wel alvast.
 
Dat is lastig zeggen. Het hangt er helemaal vanaf wat je wensen zijn en zaken die van invloed zijn. Zoals waar je barbecue staat, wat voor materiaal deze is en waar je bereik wilt hebben.
 
Zoals hierboven al gezegd hangt het helemaal af van je wensen.

Je zou met een simpele thermometer van de Ikea al buiten je bbq kerntemperatuur kunnen meten.

Wil je een app op je telefoon ga je naar bv de weber igrill, hier zou je ook al 4 probes in kwijt kunnen. Deze heeft alleen Bluetooth, heb je dus een grote tuin ga je het binnen op de bank niet meer uit kunnen lezen.
Inkbird heeft ook instapmodellen die hetzelfde kunnen.

Wil je meer zou je moeten kijken naar thermometers met ook WiFi aan boord, deze zou je zelfs in je favoriete café uit kunnen lezen.

Wil je juist een thermometer zonder draadje kun je eens bij bv Meater rondkijken.

Zo zijn er ook nog stations waar je de hele temperatuurregeling mee kunt regelen.

Kortom, de keuze is reuze.
 
Bedankt, mijn Boretti staat in de tuin buiten dus bluetooth valt af. Ik ga even bij Meater rondkijken :)
 
Wat ik al zei; het hangt ook van het materiaal van je barbecue af. Boretti heeft er een van keramiek maar ook metalen voor zover ik weet. Ik heb zelf ook een meater onder andere maar die werkt niet goed in een metalen barbecue. Ook vind ik het nadeel van de meater dat je deze niet in kleinere stukken vlees kunt gebruiken.

Ik heb ook nog een Inkbird WiFi thermometer. Hier ben ik veel meer over te spreken. Goed bereik, batterij gaat lang mee en werkt goed op de WiFi. Ook bij een zwak signaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan