BasBQ
Beef en Steak

Thermometer toegevoegd aan mijn Weber OT47

 
 

groundhog667

Stoker
Berichten
406
Sinds afgelopen jaar ben ik wat serieuzer aan het BBQ-en maar dat houd ook in dat je de temperatuur in de gaten moet kunnen houden.
Dat deed ik door een thermometer in de ventilatie gaten te steken maar dan hing dat ding daar wat te bungelen  ;)

Een kennis van me mijn probleem voorgelegd: Thermometer in de deksel maar hoe zet ik dat ding dan vast. Hij kwam op een lumineus idee:
Schroef met een gat erin waar de thermometer door kan en aan 1 kant een inbus draai dingetje zodat je de thermometer kunt vast zetten.

Zo gezegd zo gedaan met hier het resultaat:
Het vastmaak mechanisme:
(Het inbus dingetje zie je er een beetje uitsteken - foto van de kennis van me)

(De binnenkant - foto van de kennis van me)


Bovenaanzicht:


Zijaanzicht:


De binnenkant:


2 dagen carnaval in de nek dus nu heb ik de puf niet meer om te testen  :blush:
 
Mooie DIY oplossing!! =D>
 
Is nog aardig goed gekomen met 2 dagen carnaval in je nek :)
 
Mooie oplossing, waar heb je die nippel vandaan???
 
netjes hoor
 
Hoi Uipko,

euhm... ik hoop het niet. Waarom is dit belangrijk?
Of bedoel je dat je je kunt verbranden met optillen van het deksel?

Ik zie het dat lijkt idd wel zo maar er is toch ruimte genoeg en de thermometer kan helemaal naar beneden.
 
Ik vind het heel slim verzonnen/gedaan!
 
groundhog667 zei:
euhm... ik hoop het niet. Waarom is dit belangrijk?
Of bedoel je dat je je kunt verbranden met optillen van het deksel?

Ik zie het dat lijkt idd wel zo maar er is toch ruimte genoeg en de thermometer kan helemaal naar beneden.

Het leek er op dat je hand/vingers er misschien niet goed tussen kunnen. Als ie helemaal naar beneden is zal het niet zo snel een probleem zijn.
 
Hallo, Mooi gedaan hoor. Ik heb zelf ook zo eentje. Ze zeggen soms dat ik twee rechter handen heb, Was een kleine mooite.  Mvg een kennis
 
Ok?. trouwens nog bedankt voor het bestellen. Ik ben een bbqer met de bekende bbqen, zonder deksel. Welligt brenkt mij de Weber op andere idee?n. Nu ik aan het vissen ben komt er zeker een keer een vis op, lekker met citroen, kruiden enz. Mvg Lellebel
 
lellebel zei:
Hallo, Mooi gedaan hoor. Ik heb zelf ook zo eentje. Ze zeggen soms dat ik twee rechter handen heb, Was een kleine mooite.  Mvg een kennis

:D :D :D :D :D :D :D :D
HA KENNIS!
Fijn dat je ook langs komt? Heb je je al voorgesteld op het forum???

:D :D :D :D :D :D :D :D

 
Terug
Bovenaan Onderaan