BasBQ
Beef en Steak

Thermometer op afstand

Elhuub

Sprokkelaar
Berichten
42
Bestaat er iets waarmee ik op afstand de thermometer op mijn Joe kan aflezen.

Dus niet in het vlees, maar de temperatuur in de Kamado zoals die aan de buitenzijde af te lezen is.
 
Flame boss, Meater
Werken ook in de cloud
 
Laatst bewerkt:
Elke temperatuur meter die op afstand werkt mbv bluetooth/radiosignaal/wifi etc lijkt me? Of snap ik de vraag niet goed?
 
Ik Zoek er een die de temperatuur in de dome meet. Dus de temperatuur die ik normaal aflees aan de buitenzijde op de normale thermometer.
 
GrillEye Pro+ kan 8 probes tegelijk aflezen.
 
Elke kernthermometer kan dit, tenminste als je de temperatuur op het rooster wil weten.

Aardappel vlak snijden, probe met de punt erdoorheen steken en op je rooster leggen.
Voor €9,99 ben je bij Ikea klaar met de Fantast (en een aardappel natuurlijk🥔)
 
Ik Zoek er een die de temperatuur in de dome meet. Dus de temperatuur die ik normaal aflees aan de buitenzijde op de normale thermometer.
Dan zit er nog wel verschil tussen de dome en het rooster. Methode van @Trilliwilli is prima, maar dan heb je het nog niet "op afstand" lijkt me, en dan heb je de roostertemperatuur. Bij de meeste temperatuurmeters met meerdere probes zit ook een rooster klemmetje, daarmee kan het ook. Als je echt de dome temperatuur wil meten, zul je iets moeten knutselen dat ie hoger zit. Of deze installeren op de plek van de de reguliere thermometer die er in zit..
 
Terug
Bovenaan Onderaan