BasBQ
Beef en Steak

There You Go

  • Onderwerp starter Pit Boss Lonny
  • Startdatum
P

Pit Boss Lonny

Gast
Goedenavond, me voorstellen...goed dan. Mijn Lonny heb ik gekregen toen ik 53 jaar terug geboren werd in Smithtown, Long Island NY, USA. Al jong naar NL en daarna weer terug om high school af te maken. Verder op en neer van de States naar de Lage Landen. Gewerkt en gewoond in o.a. De Staten California, Arizona, Utah en Texas. Daar de smaak van de BBQ leren kennen en waarderen. Nu mijn eigen PIT in het pittoresk Hendrik  Ido Ambacht. BBQ is voor mij echt genieten en vooral veel plezier hebben. Kan nog veel leren over de kunst van BBQ maar ik zeg maar zo " Nil Volentibus Arduum"

There you go.....

Lonny ( a.k.a Lon, Dutch or Serpico)
 
Mooi intro Lonny, welkom bij het BBQ Genootschap!
 
Hoi Lonny,

Van harte welkom bij het Genootschap! Veel plezier hier!!
 
hoi l
Lonny, welkom op dit toch wel zeer edele genootschap  :).
Veel plezier hier en ik hoop dat je veel ideeen kan opdoen, en da we ook veel van je mogen gaan zien
 
Welkom, nog een usa ervaring erbij kan niet op hier  ;D
 
Welkom op het forum. Veel plezier!
 
Welkom bij het genootschap.
 
Ik ben er laat bij...  Nice ta meet ya.

Waar in TX heb je gewoond? Ik heb 4 jaar in Irving gewoond tussen Dallas en Ft Worth.
 
Alabama zei:
Ik ben er laat bij...  Nice ta meet ya.

Waar in TX heb je gewoond? Ik heb 4 jaar in Irving gewoond tussen Dallas en Ft Worth.

Killeen, in NM o.a Lovington en in NY o.a Smittown Long Island , NC o.a. Ford Bragg etc etc. Op veel locaties gewoond en gewerkt. Nu voor vast in Nederland bij de overheid.

Happy Hunting and See Ya.
 
Pit Boss Lonny zei:
Goedenavond, me voorstellen...goed dan. Mijn Lonny heb ik gekregen toen ik 53 jaar terug geboren werd in Smithtown, Long Island NY, USA. Al jong naar NL en daarna weer terug om high school af te maken. Verder op en neer van de States naar de Lage Landen. Gewerkt en gewoond in o.a. De Staten California, Arizona, Utah en Texas. Daar de smaak van de BBQ leren kennen en waarderen. Nu mijn eigen PIT in het pittoresk Hendrik  Ido Ambacht. BBQ is voor mij echt genieten en vooral veel plezier hebben. Kan nog veel leren over de kunst van BBQ maar ik zeg maar zo " Nil Volentibus Arduum"

There you go.....

Lonny ( a.k.a Lon, Dutch or Serpico)


Ff een plaatje erbij voor als we elkaar tegenkomen  :)

90edff16.jpg
 
Welkom bij dit genoodschap, en ervaring heb je al lees ik :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan