BasBQ
Beef en Steak

The Moscow Mule Infused Flame Grilled Memphis Chicken Burger!

Alleen je verhaal is al een genot om te lezen. Dan nog de orginaliteit en bereiding van je recept... Ik kan niets anders zeggen als wat een geweldig gerecht heb je gemaakt!
 
Het was een cadeautje van een vriend. Misschien lukt het recept. Zal 't vragen.

Leuk om te zien dat je ook met die sausjes bezig geweest bent, ik herken zelfs de flesjes!
Dat zou helemaal top zijn Sander 😋

Wellicht als je interessen hebt in zelf gebrouwen bier ( ik heb afgelopen zaterdag weer gebrouwen met vrienden ) kunnen we elkaar elkaar wat toesturen als de interessen natuurlijk daar is ?

4C4D7AD1-DB84-43AA-8E78-0652D5429AE4.jpeg


Het verslag ervan volgt nog zodra ik tijd heb deze week 😀


Het maken van de hot sauce vorig jaar was ook wel leuk.
96F8FD86-507D-4272-AB9D-FE56A6F7E2F6.jpeg
Ik heb hem vorig jaar gemaakt met de Lemon Drop peper uit eigen tuin ( machtig mooi en lekker pepertje ) inplaats van de Madam Jeanette Peper. Door de Lemon Drop Peper kreeg de Hot Sauce een heerlijke toets van citrus waar de Lemon Drop Peper om bekend staat.

En de flesjes zagen er gewoon rete vet uit met die saus erin dus die heb ik toen gekocht ervoor.
 
Tja, terug van een vakantie, lees je dit.
Na alle bovenstaande reacties heb ik nog maar 1 woord toe te voegen :

G O U D

Thnx voor de fantastische reportage
 
Welkom thuis lieve Rick!
 
Man man wat een burger 😍 fantastisch gerecht , mijn complimenten. Ik ben nu nog wel benieuwd hoe je loge is bevallen?
 
Heel eerlijk? Een Large BGE is geweldig. Ik heb er wat Webers naast. WGA's en 57-ers... die MiiniMax is het niet echt. Geweldig leuk ding maar z'n geld niet waard voor mij. De airflow is totaal anders vanwege de compacte afmetingen tussen kolenmand, hitteschild en rooster. Liever een S erbij. Nog veel liever een tweede Large.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan