BasBQ
Beef en Steak

The kamado wagon

 
 

Rdj

Gemarineerd
Berichten
2.307
Na jaren plezier van mijn eerste kamado meubel die ik gemaakt heb van een oud machine onderstel
20210626_125006.jpg
vond ik het tijd voor iets anders .
Ik kreeg van de buurman een oude gasfles kar
20210613_114729.jpg
Hier kon ik wel wat mee na wat lassen en schilderen en eiken hout
20210705_210722.jpg
Is dit het geworden
20210712_143241.jpg
20210712_141612.jpg
20210712_141559.jpg
20210711_151749.jpg
Ben er blij mee , ook omdat ik hem makkelijk kan verplaatsen/ook door het gras .
 
Mooi karretje zeg!
 
Wow gaaf. Toch mooi als je dit soort dingen zelf kunt maken.
Ik neem aan dat je die flessenkar toch wel een beetje verstevigd hebt? Of vertrouw je op techniek van vroeger en gaat ie dat wel houden met jouw aangepaste frame er boven?

Mooi werk!
 
Wow, erg gaaf!
 
Ja gewoon wow! Wat gaaf. Dit is toch echt niet normaal vet!!!!
 
Bij deze zijn alle oude gasfles karretjes 10x zo veel waard door de aangetoonde potentie... Man wat een mooi karretje is dit geworden!
 
Heel erg gaaf gedaan, mooi stukje huisvlijt en een mooie nieuwe plek voor de Kamado, veel plezier er mee.
 
Wow gaaf. Toch mooi als je dit soort dingen zelf kunt maken.
Ik neem aan dat je die flessenkar toch wel een beetje verstevigd hebt? Of vertrouw je op techniek van vroeger en gaat ie dat wel houden met jouw aangepaste frame er boven?

Mooi werk!
Vroeger maakten ze alles wat degelijker , deze karren zijn zwaar inelkaar gelast .daarom bestaan deze nog 😆. Maar samen met het frame zeer sterk
 
Dank voor de leuke berichten 👍🏻
 
Diepe buiging...... heeeeeeel gaaf! 💪 👌
 
:eek: ... vet gaaf gemaakt! kikke
 
No 7, een ode aan Jasper Newton "Jack" Daniel?

Ziet er echt ideaal uit met de grote wielen en de plaatsing van de kamado zodat het vast niet al te zwaar is om omhoog te tillen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan