BasBQ
Beef en Steak

The Columbus Pro Line Large Urban Grey Kamado

JoostR

Tondelzoeker
Berichten
3
Hi allen,

ik ben op zoek naar mijn eerste kamado.
Bedoeling zou zijn om toch voor 6-8 personen te bbqen met ook de diverse mogelijkheden.
Ik botste vrij snel op de Bastard-line maar deze zit iets boven het budget (1.000 euro).

Bij de zoektocht zag ik volgende passeren:

Goede prijs - maar 2j garantie (standaard is 20j zag ik bij velen?)

Ziet er een stevig model uit, maar vind hier weinig reviews over.

Iemand een idee?

Alvast bedankt!
 
Kijk eens naar een grill bill classic.
Of joe classic 1
 
Voor een budget van 1000 zou ik gaan voor de Kamado Joe Classic 1 serie (999 euries). Gerenommeerd merk met goede garantie ;)
 
Hi allen,

ik ben op zoek naar mijn eerste kamado.
Bedoeling zou zijn om toch voor 6-8 personen te bbqen met ook de diverse mogelijkheden.
Ik botste vrij snel op de Bastard-line maar deze zit iets boven het budget (1.000 euro).

Bij de zoektocht zag ik volgende passeren:

Goede prijs - maar 2j garantie (standaard is 20j zag ik bij velen?)

Ziet er een stevig model uit, maar vind hier weinig reviews over.

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Ik heb 2 jaar geleden ook gedacht aan de Outr XL. Maar die 2 jaar garantie stak me wat tegen. Destijds dan op FB in discussie geraakt met een dealer van Kamado Joe die me wist te overtuigen om langs te gaan bij hem. Dat heb ik dan ook gedaan en een week later de KJC1 besteld. Nu, deze is wel kleiner, maar ik heb groter nog niet nodig gehad. Ik maak graag complete menu's en doe dat op meerdere toestellen. Ik heb naast een Large ook nog een Medium, met daarnaast nog een gasBBQ en een tafelBBQ :ROFLMAO: Ik kan mijn mannetje nu wel wat staan met de BBQ's en voor mij is het niet het formaat wat telt, maar de hoeveelheid BBQ's :ROFLMAO:
 
Kamado Joe ook gezien maar het kleur bevalt me totaal niet :)
Grill Bill Classic ziet er wel nog interessant uit. Bedankt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Kleur is idd wel een dingetje en blijf het herhalen dat ik niet snap dat KJ niet 2 kleuren aanbiedt. Want je komt het constant tegen dat mensen hem laten staan omwille de kleur. Maar ik heb een aantal merken bekeken en het enige wat er voor mij nog bovenuit steekt is Primo en BGE. Desondanks ik een hekel heb aan de kleur rood, heb ik me daar over moeten zetten :ROFLMAO:

Maar de Masterbuilt kan dus ook. Is een dochtermerk van KJ, die in principe de KJC1 met wat minder accesoires in het zwart aanbiedt.
 
Je kan een onbekend merk voor een prikkie scoren. Ja, dat kan vaak goed gaan. Er zijn genoeg mensen met goede ervaringen met bijvoorbeeld Auplex kamado’s. Maar is er wat, dan heb je niet echt garantie. Wil je dit wel, dan is een kamado Joe zoals hierboven genoemd een hele goede keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan