Beef en Steak

The basterd of green egg

Wat een reacties allemaal! Dank daarvoor.

Ik heb besloten dat ik ergens deze week de vx ga kopen. De green egg vindt ik prachtig maar de 1400 euro prijsverschil vindt ik het niet waard. Die 20 keer dat ik bbq per jaar ga ik het verschil denk ik niet merken.

Dank voor alle reacties!

Keuze gemaakt. Dat geeft rust!
Veel plezier met je aankoop!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Eens met mama Jolijn. Hangt van aantal dingen af dus kies waar je je goed bij voelt. Ik heb een BGE en ben er nog iedere dag wijs mee en enorm trots op. Noskos heeft laatst een filmpje gepost over waarom ie geswitched is van KJ aar BGE. En ook smokin dad is van KJ naar BGE overgestapt. Is de ene dan beter dan de andere? Nee vast niet maar ik wou geen proefkonijn zijn voor KJ en zeker niet voor dat geld. Met bastard heb ik geen ervaring maar hoor er goeie dingen over. Ik heb ook gekozen voor BGE vanwege hun strakke reputatie. Geen seconde spijt en zo blij als een kind

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

goede redenatie, voor die prijs kan je aardig wat vlees en kolen kopen om je Bastard te testen. je gaat er vast geen spijt van krijgen!

De top merken zijn wat duurder door de naam zeg maar.
Apple en Tesla( nu minder) bvb zijn ook zulke merken die een stevige fanbase hebben.
Hun klanten blijven zeggen dat hun merk het beste is.
Soms vraag ik me af wie ze proberen overtuigen ons of hen eigenzelf😉

De top merken zijn wat duurder door de naam zeg maar.
Apple en Tesla( nu minder) bvb zijn ook zulke merken die een stevige fanbase hebben.
Hun klanten blijven zeggen dat hun merk het beste is.
Soms vraag ik me af wie ze proberen overtuigen ons of hen eigenzelf😉
Het blijft ook lastig om er een échte waarde aan te hangen.
Toen ik naar "serieuzer" wilde had ik geen idee hoe fanatiek ik zou worden.
Wilde wel echt de ruimte maar had "nachtmerries" van gebroken keramiek .........
Voor mij was de toen net geïntroduceerde Weber Charcoal S6 ( toen nog ca € 950,-) op dat moment een veilige keus.
Ben er nog steeds heel blij mee en zou nu denk ik dezelfde keuze maken maar dat komt ook om dat je er aan went en evt gebreken niet ervaart.
Nog steeds wel heel blij dat ik me niet heb laten verleiden tot een kleine variant van een A merk om zo te besparen.
Kan alleen maar de 2 universele forum waarheden onderschrijven:
- Koop hem niet te klein daar krijg je echt spijt van.
- Als je met plezier staat te BBQ-en ben je de aanschafprijs snel vergeten (mits je je daarvoor niet dagelijks andere zaken moet ontzeggen).

Terug
Bovenaan Onderaan