Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb alles wel beetje bekeken en ik begreep dat de Kamado Joe vooral om innovatie bekend stond, maar dat de prijs ook wel weer significant hoger was dan voor de Bastard. Maar als ik me goed herinner ging mijn keuze al redelijk snel tussen de BGE en Bastard. Dus ik ben zeker geen KJ expert@EelcoL toevallig ook naar een kj3 gekeken? Ik wilde deze eerst kopen maar bij de bbq experience gaven ze aan dat ze niks anders dan veel klachten krijgen op dit ding waardoor ik ben gaan twijfelen
Tja , als je nu alles al kan maken dan zijn de accessoires in de toekomst onnodige luxe .accessoires altijd passen, ook in de toekomst
mooi antwoord.Volg je hart!
Wat voor klachten waren er specifiek voor de KJC3?@EelcoL toevallig ook naar een kj3 gekeken? Ik wilde deze eerst kopen maar bij de bbq experience gaven ze aan dat ze niks anders dan veel klachten krijgen op dit ding waardoor ik ben gaan twijfelen
Hahaha, zo kun je ook redeneren inderdaad. Wel beetje flauw hoor. Jouw The Bastard kan ook niet per se meer dan jouw Weber OTP toch?Ik ben zeer tevreden over mijn bastard. Ik zie niet in wat een green egg meer zou kunnen.
Ik heb geen ervaring met The Bastard, wel met BGE en heb alleen maar goede ervaringen. En zoals Sander al zegt, volg je hart!Zijn de verschillen echt zo groot in kwaliteit en gebruik?
Zijn er ervaringsdeskundige aanwezig hier?
Ik snap zijn vraag wel.Hahaha, zo kun je ook redeneren inderdaad. Wel beetje flauw hoor. Jouw The Bastard kan ook niet per se meer dan jouw Weber OTP toch?
En waarom koop je een Audi ipv een Volkswagen etc. etc.
Ik heb geen ervaring met The Bastard, wel met BGE en heb alleen maar goede ervaringen. En zoals Sander al zegt, volg je hart!